وقوع آتش سوزی در یک کلینیک در ساختمانی تجاری در شهر «اوساکا» در ژاپن موجب آسیب جدی به ۲۷ نفر شد، به طوری که احتمال جان باختن همگی آنها بعید نیست.
کد خبر: ۱۳۵۳۲۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، مقامات محلی و آتش نشانی شهر «اوساکا» در ژاپن از آتش سوزی گسترده در یک ساختمان خبر دادند که در پی آن بیم کشته شدن ۲۷ نفر می رود.

طبق اعلام مقامات مذکور، این آتش سوزی در طبقه چهارم یک ساختمان ۸ طبقه در منطقه تفریحی-تجاری «کیتاشینچی» اوساکا رخ داده است.

تعداد ۲۸ تن در اثر این آتش سوزی مجروح شدند که ۲۷ نفر از این تعداد دچار ایست قلبی شده اند. تمامی این افراد به بیمارستان منتقل شدند.

تلویزیون ملی ژاپن (NHK) و سایر رسانه ها گزارش دادند که چهار نفر کشته شده اند، اما مقامات ژاپنی از تایید آن خودداری کردند.

مشاغلی چون یک کلینیک داخلی، یک آموزشگاه زبان انگلیسی و غیره در این ساختمان مستقر بودند که طبق اعلام مقامات آتش نشانی، تصور می شود بسیاری از قربانیان، از مراجعه کنندگان به درمانگاه در طبقه چهارم باشند.

گمانه زنی هایی درباره علت این آتش سوزی مطرح شده است که از جمله روزنامه یومیوری ژاپن در این رابطه گزارش دادکه یک مرد مسن کیسه ای را به داخل ساختمان آورده بود که مایعی قابل اشتعال از آن نشت می کرد و سپس مشتعل شد.

پلیس اما در حال حاضر در حال بررسی این آتش سوزی مشکوک است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها