سرپرست مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو ) طی پیامی روز نیروی دریایی ارتش را به دریادلان این عرصه تبریک گفت.
سرپرست مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو ) طی پیامی روز نیروی دریایی ارتش را به دریادلان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۵۰۱۱۰



 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،سرپرست مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو ) طی پیامی روز نیروی دریایی ارتش را به دریادلان این عرصه تبریک گفت.


 به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن  پیام مهندس اسماعیل صادقی آمده است : 
دریا و مرزهای آبی کشور یکی از مهمترین ظرفیتهای خدادادی در جهت توسعه کشور است که بدون برقراری امنیت بهره گیری از این ظرفیت امکان پذیر نیست.


نیروی دریایی شجاع و مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی راهبردی در حفاظت و حراست از مرزهای آبی و به زیر پا کشیدن دریاهای دور توانسته امنیت مرزهای آبی و آبراههای بین المللی را برای حمل و نقل دریایی برقرار سازد که بخش اعظمی از این امنیت مدیون خون شهداییست که در این راه جان شیرین خود را تقدیم کردند تا دست بیگانگان و دشمنان از مرزهای میهن عزیزمان کوتاه باشد و اقتدار و امنیت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشد...


به همین بهانه از طرف خودم و تمامی پرسنل کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را خدمت تمامی دریا دلان نیروی دریایی ارتش تبریک میگویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها