به منظور بررسی و مشکلات و تنش های آبی

سفر وزیر نیرو به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری

وزیر نیرو با هدف بررسی مشکلات حوزه آب در بخش‌های مختلف و تنش های آبی با استان هممجوار صبح امروز وارد شهرکرد شد
کد خبر: ۱۳۴۷۳۳۶

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری ، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز بایک فروند بالگرد وارد فرودگاه شهرکرد و مورد استقبال اقبال عباسی استاندار، احمدرضا محمدی ده چشمه مدیر عامل شرکت آبفا، مجید فرهزاد بروجنی  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، و همچنین قدرت الله حمزء شلمزاری، امیر قلی جعفری بروجنی، حسین بامیری ساطحی و احمد راستینه هفشجانی نمایندگان مردم استان در مجلس قرار گرفت.

سوء مدیریت ها و عدم شفافیت و عدم تصمیم گیری به موقع باعث نارضایتی مردم گردیده

محرابیان در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد گفت: هدف از سفر خود به چهارمحال و بختیاری را گفت و گو با مردم و بازدید از پروژه‌های آبی عنوان نمود و تصریح کرد: نارضایتی‌ها بین 2 استان همجوار چهار محال و بختیاری و اصفهان در گروه‌های مختلف وجود دارد که بخشی به سو مدیریت‌ها، عدم شفافیت و عدم تصمیم‌گیری به موقع باز می‌گردد.

ملاک و معیار در تقسیم آب عدالت است

وزیر نیرو خاطر نشان ساخت: ملاک و معیار ما عدالت در تقسیم آب و بی آبی است و فرقی ندارد که کدام استان بخواهد در بحث تخصیص آب زیاده خواهی های داشته باشد.

عدم تعادل در بارگذاری‌ها موجب مشکلات عدیده زیست محیطی

وی با بیان اینکه بارگذاری‌هایی که روی منابع آب انجام شده نامتعادل است، اظهار کرد: عدم تعادل در بارگذاری‌ها موجب مشکلات عدیده زیست محیطی، سفره‌های زیر زمینی و عدم اجابت خواسته‌های مردم شده است.

خشکسالی های اخیر بلای جان مردم و وزارت نیرو

وزیر نیرو در پایان گفت: دولت سیزدهم بنا دارد با عدالت و رعایت تمام موازین شرعی و قانونی آب شرب سالم و صحیح در اختیار مردم باشد که متاسفانه خشکسالی  های اخیر مزید بر علت شده و مشکلات عدیده ای را برای وزارت نیرو و همکاران در شرکت مهندسی آبن نیرو  ایجاد نموده است.

سفر به چهار محال و بختیاری و اصفهان وتلاش برای کاهش تنش های آبی میان 2 استان همجوار

محرابیان در 2 روز اخیر در سفر به اصفهان مشکلات آبی این استان را مورد بازبینی قرار داده و صبح امروز با یک فروند بالگرد از اصفهان عازم شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری شد و در اولین برنامه با آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو نموده و در ادامه از پروژه آبرسانی بن- بروجن ، سرچشمه خشک شده شهرستان کوهرنگ و دیگر مشکلات و معضلات در حوزه آب، خشکسالی و پروژه های در دست اقدام بازدید خواهد نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها