نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم این استان برای رفع مشکلات خود به سفر رئیس جمهوری امید دارند بنابراین انتظار می رود نتیجه سفر آینده آیت الله رئیسی به لرستان، رفع مشکلات بیکاری، تخصیص آب و تورم باشد.
کد خبر: ۱۳۴۷۲۱۳
به گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: در این راستا هیات های مختلفی به لرستان سفر کرده اند نشست‌های متعددی برگزار شده، امیدواریم نتایج این سرکشی حل مشکلاتی مانند تورم، بیکاری، عدم رونق کسب و کار، کارخانه‌های تعطیل شده، عدم تخصیص آب و مشکل سدها و ... باشد.

وی ادامه داد: داشته‌های ما در استان بیش از مشکلات است، افق برای ما روشن است، آینده برای کشور و استان ما در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… روشن است اما نیازمند این است که برنامه محوری با کیفیت و کمیت مشخص روشن شوند.
 
حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد:  ما در طول برنامه هفتم، چهار ساله و یک ساله می‌خواهیم
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: فعالیت عده ای به عنوان بانوان کار در این استان زیبنده نیست چون حمایت نهادهای خاص کافی نبوده است و باید تدبیری برای رفع دائمی و پایدار مشکلات اندیشیده شود.
 
وی افزود: امید می رود با برنامه محوری منظم، واحدهای تولیدی راکد فعال و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود که در این راه باید به میزان قابل توجهی از سرمایه بانک ها استفاده کرد.
 
امام جمعه خرم‌آباد همچنین با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: انقلاب اسلامی با هدف خود به تمدن اسلامی منتهی شد و اکنون نیز باید فرهنگ زندگی صحیح را در جامعه گسترش دهیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: باید برای دستیابی به نقطه مطلوب که شهدای انقلاب در مسیر آن به شهادت رسیدند، علاوه بر مسایل فرهنگی در جنبه های علم، سیاست و اقتصاد به رشد برسیم.
 
وی ادامه: همچنین سبک و فرهنگ زندگی صحیح مربوط به خانواده، ازدواج، تفریحات و کسب و کار باید ایجاد و ترویج داده شود. در فرهنگ کار جمعی، روابط اجتماعی متقابل و محیط کسب و کار ضعیف هستیم همچنین افزایش طلاق، عدم رعایت نکردن حقوق رانندگی و رعایت نکردن حقوق شهروندی باید به عنوان آسیب های اجتماعی کاهش یابد.
 
امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: قانون گریزی و سودجویی از مرحله کوچک آغاز می‌شود و به مراحل بالاتر می‌رسد همچنین رعایت همه مسائل برپایه خردورزی، اخلاق و رعایت حقوق متقابل است که در آموزه‌های اسلامی و سنت‌های ایرانی تاکید شده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: باید علل تهدید فرهنگ های مختلف توسط نخبگان و دانشگاهیان شناسایی و از سر راه ملت مسلمان برداشته شود چراکه موجب عدم توسعه و پیشرفت می‌شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها