پس از سال ها و در اقدامی شایسته مدیرکل صدا و سیمای استان یک خانم را بعنوان معاون خبر صدا و سیمای مرکز استان منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۶۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری آئین تکریم و معارفه معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال با حضور یوسف افشار نیا مدیر کل مرکز چهار محال ، علی علوی مدیرکل اخبار استان‌ها، حاج فرج فرهادی سرتنگی قائم مقام صدا و سیمای مرکز چهار محال و تنی چند از مدیران سیمای استان در محل سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

کارکنان سازمان صدا و سیما  سربازان نظام و افسران جنگ نرم در عرصه رسانه می باشند

در ابتداء مراسم  یوسف افشار نیا مدیرکل مرکز صدا و سیمای، کارکنان سازمان صدا و سیما را سربازان نظام و به تعبیر مقام معظم رهبری، افسران جنگ نرم در عرصه رسانه دانست و تاکید کرد: هر کدام از ما در هر جایگاه، مکلف هستیم با تعهد و تعلق خاطر نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، یاری رسان در پیشبرد اهداف سازمانی باشیم و با صبر و حوصله و نگاهی مثبت و فعالانه‌تر از قبل، با تحولات رو به رشد مواجه شویم.

تولید و پخش رویداد‌هایی که عام المنفعه و گره گشای مسائل و خواسته‌های مردم هستند در اولویت است

در ادامه علی علوی مدیرکل اخبار استان‌ها هم در این نشست اولویت خبر در معاونت سیاسی را اخبار روز عنوان کرد و افزود: تولید و پخش رویداد‌هایی که عام المنفعه و گره گشای مسائل و خواسته‌های مردم هستند باید در کنداکتور خبر قرار گیرند و چیدمان اخبار منفی و ناگوار نباید به گونه‌ای باشد که کنداکتور خبر از حالت امید آفرینی خارج شود بلکه باید با سلیقه و هنرمندانه صورت گیرد.

خبرنگار باید با هوشیاری و تسلط کامل بر موضوع مورد گزارش و احترام به خرد جمعی و صبوری فعالانه در صحنه باشد

علوی همچنان رویداد را در حوزه محتوایی خبر مهم و ضروری دانست و گفت: خبرنگار باید با هوشیاری و تسلط کامل بر موضوع مورد گزارش و احترام به خرد جمعی، با صبوری، رویداد‌هایی که ارزش خبری دارند انتخاب و دنبال کند.

انتصاب یک خانم پس از سال ها در مدیریت حساس و کلیدی معاونت اخبار و اطلاعات صدا و سیمای استان

در پایان این مراسم زهره بهرامی باباحیدری به عنوان معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهار محال منصوب و از خدمات چند ساله بابک سعیدی بروجنی معاون پیشین قدردانی شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور مدیرکل اخبار استان‌ها و مجموعه معاونت خبر، کارگاه آموزشی برگزار برای مسئولان و کارکنان معاونت خبر مرکز استان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها