مانور خود حفاظتی ادارات همزمان با سراسر کشور با شعار
مانور خود حفاظتی ادارات همزمان با سراسر کشور با شعار "پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده" در محل ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۰۸
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،     مانور خود حفاظتی ادارات همزمان با سراسر کشور با شعار "پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده" در محل ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این مانور با مشارکت جمعی از نیروهای بسیج، نیروهای یگان حفاظت، کارکنان حراست، آتش‌نشانی و بهداری در محل ساختمان مرکزی  این اداره کل برگزار گردید.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی هدف از برگزاری این مانور را ایجاد آمادگی و مقابله برای حفاظت از ساختمان‌های اداری عنوان کرد و گفت: این مانور با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد.
محمود صابری با اشاره به مسئولیت های ادارات و سازمان‌ها در موضوع پدافند غیرعامل جهت عمل به مسوولیت‌های حاکمیتی در زمینه حفاظت از جان کارکنان و مراجعان اظهارداشت: تمرین خودحفاظتی به عنوان پیش زمینه‌ای جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل و ارتقا توانمندی و کاهش آسیب‌پذیری در مواجه با تهدیدهای احتمالی، همه ساله برگزار می‌شود.

به گفته معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این مانور  واکنش سریع و آمادگی کارکنان در زمینه‌های امداد رسانی و کمک‌های اولیه و همچنین پیش بینی محل امن به منظور استقرار کارکنان و ارباب رجوع تمرین و مورد ارزیابی قرار گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی تاکید کرد: با فرهنگ سازی و شناخت دقیق اصول پدافند غیر عامل و برگزاری این مانورها ضمن آشنایی و مشارکت جامعه دریایی و بندری با اصول و اهداف پدافند غیرعامل می‏توان هر گونه تهدید، خطرات احتمالی و پیامدهای آنها در این حوزه  مهم را کاهش و مرتفع نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها