رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:

افزایش ۱۰ درصدی ترافیک تهران با بارش باران

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که با بارش باران حجم ترافیک در معابر پایتخت حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۳۴۴۶۵۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید رنجبر درباره تاثیر بارندگی امروز بر ترافیک پایتخت گفت: امروز ودرپی بارش باران در معابر شهر تهران حجم تردد در معابر نیز اندکی در مقایسه با روز‌های قبل افزایش داشت و از این رو حجم ترافیک در برخی از معابر نیز بیشتر شد.

وی با بیان اینکه افزایش استفاده از خودرو‌های شخصی، کاهش دید و لغزندگی معابر از جمله مواردی بود که سبب کاهش سرعت درمعابر و افزایش حجم ترافیک شده بود، گفت:‌در همین راستا نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین مرکز کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام کردند.

رنجبر با بیان اینکه مسیر شرق به غرب خیابان دماوند، هر دو مسیر خیابان‌های انقلاب و خیابان آزادی، مقاطعی از خیابان‌های ولیعصر و کارگر جزو خیابان‌های پرترافیک شهر تهران بودند، گفت: همچنین در مقاطعی از بزرگراه‌های شهید همت، شهید سلیمانی، آیت‌الله هاشمی، چمران، حکیم، صدر، بابایی، شیخ فضل‌الله، چراغی، نواب صفوی امام علی و ... دارای وضعیتی مشابه بودند و در ترافیک سنگین صبحگاهی در آن گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه میزان ترافیک در هنگام باران چقدر رشد داشته است، گفت:‌به طور میانیگین ترافیک صبحگاهی امروز در پایتخت حدود ۱۰ درصد رشد داشته است، البته این میانگین رشد است و ممکن است در برخی از معابر بیش از ۱۰ درصد و در برخی کمتر از ۱۰ درصد افزایش داشته باشیم، آنچه که گفته شد، میانگین افزایش ترافیک بود.

به گفته وی، در حال حاضر از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده و تردد به آرامی و بدون هیچ مشکل خاصی در اکثر معابر در حال انجام است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها