مرگ زن جوان با الکل متانول ، پلیس را در برابر معمایی قرار داد.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، چندی قبل مرگ مشکوک زنی در یکی از بیمارستان های تهران به پلیس گزارش شد که با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد . پزشکان با آزمایشات تخصصی ، علت مرگ این زن را مسمومیت با متانول اعلام کردند.

با گزارش پزشکی قانونی روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و همسر او به بازپرس جنایی گفت: شب حادثه خانه یکی از دوستانم مهمان بودیم و در آنجا مشروب خوردیم که حال همسرم بد شد و او را به بیمارستان انتقال دادیم که در آنجا فوت شد. نمی دانم میزبان از کجا مشروب خریده بود.

در ادامه از میزبان تحقیق شد که او گفت: شب حادثه این زوج در حالی که مشروب همراه داشتند به خانه من آمدند و سه نفری مشروب خوردیم که زن جوان حالش بد شد و فوت کرد.من در خانه مشروب نداشتم و نمی دانم که چرا شوهرش مدعی شد من مشروب آوردم.

با دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران ، فروشنده مشروبات شناسایی و دستگیر شد که او ادعا کرد؛ مشروبات الکلی را به شوهر این زن فروختم و هیچ مشکلی نداشت.

پس از تحقیقات مقدماتی در این پرونده ، بازپرس به تیمی از کارآگاهان مامورات داد با تحقیقات تخصصی مشخص شکنند ، مرگ این زن عمدی بوده یا غیر عمد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها