مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم از تولید ۶۳ هزار تن روغن موتور در نیمه اول سال‌جاری توسط شرکت نفت سپاهان خبر داد.
مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم از تولید ۶۳ هزار تن روغن موتور در نیمه اول سال‌جاری توسط شرکت نفت سپاهان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۴۷
در شهریور ماه سال 1394 هیات مدیره شرکت نفت سپاهان طرح استقرار سیستم توزیع مویرگی محصولات نهایی را تصویب نمود و مقرر شد این فعالیت در یکی از شرکت های تابعه راه اندازی گردد. در انتهای سال 1394 ، شرکت کیمیا اسپیدی قشم مامور گردید محصولات نفت سپاهان را در استانهای منتخب به فروش رسانده و توزیع مویرگی نماید .
این شرکت محصولاتی چون روغن پایه ، روغن دنده، روغن های دریایی، روغن های صنعتی و فرآیند ، روغن های موتوری، روغن پلاتینیوم تولید و سطح کشوری عرضه می کند.
 
محمد صادق قلی زاده  مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم در جمع خبرنگاران اردبیل با اعلام این که شرکت نفت سپاهان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۷۳ هزار تن انواع محصولات تولید کرده است. افزود:  از ۳۷۳ هزار تن انواع محصولات تولید شده، حدود ۲۳۷ هزار تن صادرشده  و باعث ارزآوری برای کشور شده است.
این مدیردر ادامه افزود: حدود ۱۴۵ هزار تن از انواع محصولات در داخل کشور عرضه شده است که حدود ۶۳ هزار تن از این محصولات روغن موتوریعنی بنزین و دیزل بوده است  و میزان عرضه روغن موتور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است.

 وی در ادامه افزود: شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم تا کنون در ۱۲ استان فعال شده است. همچنین شعبه های اردبیل، همدان و سمنان در هفته جاری افتتاح خواهد شد و در آبان ماه نیز ۲ شعبه در استان یزد و مرکزی تاسیس شده است.
وی در ادامه افزود: در سه ماهه پایانی سال ۴ شعبه دیگر افتتاح می شود و امیدواریم سال ۱۴۰۰ را با حضور در ۲۱ استان به پایان برسانیم.

صادق زاده در پایان افزود: روغن موتور کالای حمایتی است یعنی قیمت آن توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین می شود بنابراین هیچ کدام از شرکت های روانکار قادر نیستند قیمت محصولات خود را مستقلا تغییر دهند.
وی اضافه کرد: عواملی که می تواند منجر به ثبات یا عدم ثبات و التهاب قیمت در بازار روغن موتور شود در وهله اول تولید و عرضه بوده و در وهله دوم عدم توزیع مناسب است.
وی در پایان افزود: این شرکت روز به روز توسعه پیدا می کند و برای استان هایی که تا کنون شعبه نداشتند تاسیس شعبه می کند و که مطمنا به اقتصاد و مردم آن استان کمک خواهد شد. ما به دنبال این هستیم که ثبات ایجاد کنیم و خریداران می توانند اعتماد بیشتری داشته باشند زیرا ما سعی می کنیم کالاهای با کیفیتی تولید کنیم.
 
سولمازنعمتی – خبرنگار جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها