دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اعلام کرد :

امحاء ۱۴۰۰ کیلو مواد مخدر و روانگردان در مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از امحاء بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردانها در مازندران همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۲۰۷۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، احمد مظفری با اعلام این خبر گفت : مراسم امحاء بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردانها روز پنج شنبه ۲۲ مهر  ۱۴۰۰ در شهرستان نکا برگزار خواهد شد . 

 

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار ارزشمند نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در زمینه کشفیات مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان در استان گفت : نیروی انتظامی پیشگام و پیشتاز مبارزه با مواد مخدر برای ارتقاء امنیت و سلامت جامعه است 

 

این مسئول اعلام کرد : نیروهای دلاور انتظامی با تلاش شبانه روزی سهم بزرگی در کشف مواد مخدر و روانگردانها و مقابله جدی و فراگیر با قاچاقچیان و سوداگران مرگ دارند. 

 

مظفری تاکید کرد : در 6 ماهه اول سال جاری بیش از ۳۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر و روانگردانها در استان مازندران کشف شد . 

 

مظفری با اشاره به ضرورت کاهش ۲۵ درصدی نرخ شیوع و مرگ و میر مواد مخدر تا پایان برنامه ششم توسعه افزود:۶۰ دستگاه و نهاد در این زمینه تکلیف و رسالت دارند و برای تحقق این برنامه همه دستگاهها و نهادها باید به تکالیف خود عمل کنند تا بتوانیم  آسیب های ناشی از مواد افیونی و زیانبار مواد مخدر و اعتیاد را کاهش دهیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها