رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد؛

بخشودگی اضافه خدمت سربازان به مناسبت هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: خداوند متعال را بر نعمت دریافت پیام و عنایت روح بخش و محبت آمیز مقام معظم رهبری "مدظله العالی" که بار دیگر فرزندان خود در نیروی انتظامی را مورد توجه و تفقد قرار دادند، شاکر و سپاسگزارم.
کد خبر: ۱۳۴۱۶۸۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر "سید علیرضا ادیانی"؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به همراه جمعی از مدیران و معاونین این سازمان در گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی در دفتر فرماندهی دیدار و گفتگو کردند.

سردار اشتری در این نشست صمیمانه با تبریک حلول ماه ربیع الاول و فرا رسیدن هفته ناجا گفت: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی را به آحاد فرماندهان، افسران، درجه داران، کارکنان، سربازان، خانواده‌های محترمشان همچنین ملت عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سردار اشتری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری " مدظله العالی" به مناسبت هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: خداوند متعال را بر نعمت دریافت پیام و عنایت روح بخش و محبت آمیز مقام معظم رهبری " مدظله العالی" که بار دیگر فرزندان خود در نیروی انتظامی را مورد توجه و تفقد قرار دادند، شاکر و سپاسگزارم.
وی افزود: پیام روح بخش، امیدبخش و بسیار محبت آمیز مقام معظم رهبری " مدظله العالی" بار دیگر موجی از امید در دل فرزندان و سربازانشان در نیروی انتظامی آفرید.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این پیام سراسر محبت و عنایت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" برای یکایک ما بسیار ارزشمند و گرانبها است و بیانگر توجه و عنایت معظم له به ما است؛ اظهار لطف و محبت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" شامل حال همه ما شده است.

سردار اشتری با بازخوانی پیام مقام معظم رهبری "مدظله العالی"به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا خاطر نشان کرد: همه ما سربازان معظم له و خدمتگزاران مردم هستیم و بر این توفیق بر خورد می‌بالیم؛ اظهار رضایتمندی فرماندهی معظم کل قوا ملاک عمل ما در اجرای ماموریت هاست و برای ارتقاء این رضایتمندی تلاش روز افزون می‌کنیم و همه همت و توانمان را به کار می‌گیریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: واژه به واژه این پیام سراسر محبت و عنایت را باید تبیین و تبدیل به راهبرد کنیم.

وی با اشاره به بخشی از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است"، خاطرنشان کرد: این جمله گوهر بار معظم له بیانگر اثرگذاری ناجا در امنیت است و به ما امید و انگیزه صد چندان برای ما ایفای نقش مطلوب در تامین و توسعه نظم و امنیت عمومی می‌دهد.

سردار اشتری با بیان اینکه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری همواره برای ما راهگشا و، چون چراغ راه روشنی است، بیان کرد: باید برای پیشرفت و رشد روزافزون ناجا تلاش کنیم، چرا که تعالی نیروی انتظامی موجب افتخار و امید دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی است و برای دشمنان، چون ناکامی تلخ تعبیر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تلاش مضاعف می‌کنیم که سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را مطابق تدبیر و انتظار مقام معظم رهبری "مدظله العالی" ارتقاء دهیم و با کارکرد خود باعث افزایش منزلت اجتماعی پلیس در نزد مردم و دوستداران نظام و انقلاب باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها