سرقت دو گوشی گران‌ قیمت در دورهمی و شکنجه دو دختر برای اعتراف‌گیری درباره سرقت گوشی‌ ها، با قتل پایان گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۹۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، هشتم مرداد امسال راننده رهگذری در حاشیه بزرگراه آزادگان تهران دختری را با سرو صورت و لباس‌های خاک‌ آلود دید و موضوع را به پلیس خبر داد.

در ادامه ماموران کلانتری خلیج‌فارس تهران همزمان با حضور در محل مشاهده کردند آن دختر فوت شده‌است.

آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن و سرش دیده می‌شد و مدارکی که هویتش را نشان دهد همراه نداشت.

در تحقیقات پلیس جنایی پایتخت و بررسی پرونده‌های افراد ناپدیدشده معلوم شد جسد متعلق به دختری ۲۶ساله‌ است که ششم مرداد امسال از خانه‌اش در شهر‌ قدس تهران بیرون رفته و دیگر بازنگشته بود.

چند روز بعد خانواده دختر کشته شده به پلیس آگاهی تهران رفتند و گفتند پسری ناشناس به آنها زنگ زده و جویای احوال دخترشان بوده که به محض اطلاع از مرگ او تلفن را قطع کرده و به او مشکوک هستند.

با کشف این سرنخ، پسر جوان تحت تعقیب بود تا این‌که در تهران بازداشت شد. او ابتدا منکر آشنایی با مقتول بود اما در ادامه تحقیقات گفت: من، مقتول و دو نفر از دوستانم در یک کارگاه کار می‌کردیم و یک گروه دورهمی تشکیل دادیم. در فضای مجازی هم گروهی داشتیم. خواهرزاده مقتول هم به گروه‌مان ملحق شد. چندی پیش در مهمانی دورهمی که شرکت کرده بودیم دو گوشی گران‌قیمت دوستانم ناپدید شد. از آن خاله و خواهرزاده پرس و جو کردیم که اظهار بی‌اطلاعی کردند.

وی افزود:چون غریبه بودند به آنها شک کردیم. تصمیم گرفتیم آنها را به زور به خانه‌ای منتقل کنیم و با تهدید از آن دو اعتراف بگیریم. آن روز به زور و تهدید خاله و خواهرزاده را از مقابل خانه‌هایشان ربوده و با انداختن در خودروی پژو با خودمان به خانه‌ای بردیم. آنها منکر اطلاع از گوشی بودند. دست‌ و پاهایشان را بستیم و کتک‌شان زدیم تا اعتراف کنند.دو شبانه‌روز زندانی‌شان کردیم. حال خاله بد شد و او را در بزرگراه آزادگان از خودرو بیرون انداختیم. فکر نمی‌کردیم او فوت کند.

با اعتراف وی، دو پسر جوان هم بازداشت شدند و گفته‌های مشابهی را مطرح کردند. دختری که خواهرزاده مقتول بود نیز بازداشت شد و در تحقیقات گفت: آن سه پسر گمان می‌بردند من و خاله‌ام در دورهمی گروهی گوشی‌هایشان را برداشته‌ایم و نمی‌خواهیم پس دهیم. هر‌چه گفتیم اشتباه می‌کنید توجهی نکردند. ما را ربودند،کتک‌مان زده و شکنجه‌مان کردند که باعث مرگ خاله‌ام شد. مرا تلفنی تهدید می‌کردند اگر راز آنها را فاش کنم، مثل خاله‌ام کشته می‌شوم که به ناچار سکوت کردم.

مصطفی واحدی،بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: متهمان دربازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

گروه حوادث روزنام جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها