در مراسمی جایزه پنجاه میلیون تومانی همراه اول به "داریوش زیوری شایسته" اعطا شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۵۸۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، در مراسمی که با حضور محمد علی گرزین مدیر مخابرات منطقه همدان و سعیدی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران مخابراتی و پرسنل روابط عمومی مخابرات برگزار و جایزه ویژه پنجاه میلیون تومانی همراه اول به جناب آقای زیوری شایسته اعطا شد.

 زیوری شایسته برنده خوش شانس از استان همدان از معلمین بازنشسته آموزش و پرورش هستند که به احترام وی، سعیدی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه حضور یافت.

سعیدی ضمن تبریک به این معلم بازنشسته گفت: خوشحالیم که همکار فرهنگی ما برنده این جایزه است معلمان در تمام تاریخ اسوه ایثار و از خود گذشتگی بوده اند و امروز نیز نه تنها از حجم وظایف و مسوولیت‌های آنها در طی زمان کاسته نشده بلکه در مواردی نظیر بحران‌های مختلف همچون اپیدمی کرونا بیشتر هم شده است. بطوریکه راه اندازی برنامه شاد و تلاش در ارائه مفاهیم و دروس به دانش آموزان همواره بیش از گذشته هم زمان و هم زحمت مضاعف می‌برد.

مدیر مخابرات منطقه همدان نیز ضمن تبریک به زیوری برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد و گفت: جایگاه والای معلمان برای همگان شناخته شده است بسیار خرسندم که برنده جایزه ما یک معلم پر تلاش بازنشسته است.

وی افزود: شان و منزلت شما معلمان بسیار والاتر از این جوایز است بالا بردن شان و منزلت معلم از طریق رفع مشکلات معیشت، به روز کردن اطلاعات علمی معلمان، بستر سازی برای ادامه تحصیل معلمان، رفع مشکلات مالی و معیشتی و توجه به مسکن فرهنگیان، جایگاه معلمان را تا حد زیادی بالا می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها