"مزرعه پولساز" عنوان برنامه‌ای است که در رادیو اقتصاد به شنوندگان آموزش کسب و کار می دهد.
کد خبر: ۱۳۳۶۸۵۷

به گزارش جام جم، یکی از نیازهای مخاطبان در شرایط اقتصادی در این روزها داشتن شغل خانگی است که با صرف سرمایه کمتر، درآمد بالایی نیز داشته باشد. برنامه "مزرعه پولساز" با زبانی ساده به معرفی کاشت محصولاتی می‌پردازد که در محیط های کوچک مثل خانه، باغچه و یا سوله می‌تواند درآمدزایی بالایی برای صاحبان این مشاغل داشته باشد.

یکی از اهداف این برنامه گسترش فرهنگ مهاجرت معکوس از شهر به روستا است که قادر باشند با سرمایه کم به کشت محصولات پر سود بپردازند و با استفاده از فضای مجازی محصولات خود را به فروش برسانند و در اندک زمان به توسعه شغل خود نیز دست یابند.

با گذر زمان و پیشرفت همه جانبه علم شغل‌های خانگی تغییرات زیادی پیدا کردند. به خصوص در چند سال اخیر که شبکه‌های اجتماعی به وفور پیدا شدند افرادی هم توانستند از این راه مشاغلی در خانه برای خودشان ایجاد کنند که درآمد کمی هم ندارد.

از جمله محصولاتی که می توان در خانه پرورش داد و به درآمد زایی رسید، می‌توان به کشت آویشن، گل‌های تزیئنی، نخود، آلوئه ورا، قارچ، گیاهان دارویی و غیره اشاره کرد. این برنامه به تهیه‌کنندگی سعید فرح‌آبادی روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت 14:50 به روی آنتن رادیو اقتصاد می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها