پاسخگویی و پیگیری الویت اول در منابع طبیعی هرمزگان است.
پاسخگویی و پیگیری الویت اول در منابع طبیعی هرمزگان است.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۷۱
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،پاسخگویی و پیگیری الویت اول در منابع طبیعی هرمزگان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با حضور در مرکز سامد استان  با پاسخگویی به سوالات، درخواست‌ها و پیشنهادات مردم شریف هرمزگان در حوزه منابع طبیعی و عرصه های طبیعی، بر خدمت گذاری، پاسخگویی و پیگیری گزارشات مردمی با روحیه عدالت محوری   ، قانون مداری ، مردم داری و فساد ستیزی به عنوان الویت اول منابع طبیعی و ابخیزداری استان در جهت حفظ احیاء، توسعه و بهره برداری پایدار از منابع طبیعی   تاکید کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان تاکید کرد: بی شک اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به ویژه در عرصه های طبیعی یک اولویت است و حضور در این برنامه نیز در همین راستا بوده است.

موسوی با حضور در مرکز سامد استان هرمزگان، پس از شنیدن سوالات و گزارشات مردمی از طریق سامانه سامد، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مربوطه مرتبط با واحدهای تخصصی و ادارات شهرستان ها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور ات لازم را صادرکرد.
وی گفت: تمامی درخواست هاو پیشنهادات و گزارشات مردم به همراه مشخصات آنان در سامانه سامد ثبت و پیگیری می شود و دستگاه خدمات رسان نیز موظف است نتیجه را به استانداری اعلام کند و همچنین مردم می توانند از طریق مرکز سامد پیگیر در خواست های خود باشند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان تصریح کرد: همچنین واحد بازرسی منابع طبیعی هرمزگان به شماره تماس 07633665549 آماده دریافت پیشنهادات،انتقادات و نظرات مردم شریف استان هرمزگان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها