الاخباریه سوریه گزارش داد نیرو‌های ارتش ترکیه و گروه‌های تروریستی وابسته به آنکارا حملات به روستا‌ها و مناطق الحسکه و دیرالزور را افزایش داده اند.
کد خبر: ۱۳۳۴۱۰۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نیرو‌های اشغالگر ترکیه و تروریست‌های مزدور وابسته به آن روستای باب الخیر در حومه شمال غربی الحسکه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. در همین حال در پی اقدام نیرو‌های مسلح قسد به پرتاب بمب دست ساز به سمت خانه‌ای در منطقه الکشکیه در حومه دیرالزور یک زن و دختر بچه اش زخمی شدند.

خبرنگار الاخباریه گزارش داد: نیرو‌های اشغالگر ترکیه و گروه‌های تروریستی دست نشانده، حملات خود را به روستا‌ها و مناطق الحسکه و دیرالزور افزایش داده اند. آن‌ها همزمان جنایت قطع آب به روی یک میلیون شهروند ساکن الحسکه را مرتکب می‌شوند و درخواست‌ها برای راه اندازی مجدد ایستگاه آب علوک و اجرای توافقنامه‌های بین المللی را نادیده می‌گیرند.

روستای باب الخیر در حومه الحسکه هدف حمله و گلوله باران شدید قرار گرفت. در همین حال ساکنان روستا‌های اطراف از شدت حملات در حال فرار هستند. نیرو‌ها و مزدوران وابسته به ترکیه در حملات توپخانه‌ای و موشکی، روستای نزدیک به منطقه ابوراسین را به شدت بمباران کردند. این حملات خسارات مادی برجا گذاشت و ساکنان را به شدت وحشت زده کرده است.

در پی حمله خمپاره‌ای نیرو‌های ترکیه به سمت یکی از خطوط تغذیه کننده نیروگاه انتقال برق تل تمر در منطقه ام الکیف در حومه الحسکه، این نیروگاه از کار افتاد.

عناصر وابسته شبه نظامیان جدایی طلب که با اشغالگران آمریکایی همکاری دارند، در ادامه تلاش‌ها برای ایجاد رعب و وحشت و جذب اجباری شهروندان، چهار شهروند را در منطقه الصور در حومه دیرالزور ربودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها