رئیس دانشگاه شهرکرد ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها و فداکاری های افراد نخبه و فرهیخته همواره باید مورد توجه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز باشد.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۳۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، ظهر امروز و با حضور دکتر سعید کریمی دهکردی رئیس دانشگاه شهرکرد، دکتر مهدی کریمی مشاور عالی رئیس دانشگاه و مدیرکل روابط عمومی، شیخ صفی  شلمزاری مسئول دفتر نهاد رهبری از یادمان دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران و دانشجوی شهید محمد حسین علم الهدی دانشگاه، رونمایی شد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشگاهیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشمند

سعید کریمی دهکردی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشگاهیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها و فداکاری های دانشمند  شهید دکتر مصطفی چمران سردار دهلاویه  و دانشجوی شهید محمد حسین علم الهدی سردارهویزه را هدف از رونمایی این یادمان دانست.

شهید چمران  و شهید علم الهدی الگوهای مناسبی  از جهاد علمی و عملی  هستند

رییس دانشگاه شهرکرد افزود: شهید چمران  و شهید علم الهدی الگوهای مناسبی  از جهاد علمی و عملی  هستند و به عنوان استاد و دانشجوی الگو و طراز انقلاب برای اساتید و دانشجویان به جامعه ی علمی دانشگاه معرفی شده اند،  سالروز شهادت دکتر چمران به عنوان روز بسیج اساتید بسیار زیبنده این شهید بزرگوارو راه و منش اوست  و امید است دانشجویان نیز  منش و رفتار و فعالیت های فرهنگی و جهادی شهید علم الهدی را  سرلوحه ی فعالیت های خود قرار دهند.

چهارمین یادمان پس از یادمان سرباز شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دانشجوی

این یادمان چهارمین  یادمان پس از یادمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دانشجوی دانشگاه ،یادمان شهدای دانشمند صنعت دفاعی و فناوری هسته ای کشور و یادمان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی  و شهدای دانشجوی دانشگاه  است که  در محیط دانشگاه مورد اجرا و بهره برداری قرار گرفته است.

 

شایان ذکر است، از تمثال امام راحل(قدس سره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز رو نمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها