مدیر مخابرات منطقه یزد گفت :شبکه دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی(wireless) در مناطق ییلاقی ده بالا و طزرجان از توابع شهرستان تفت نصب و راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۳۳۲۶۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمدرضا زارع با اعلام این خبراظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن مناطق ییلاقی ده بالا و طزرجان و همچنین به منظور رفع نیازهای ارتباطی و ارائه خدمات گسترده تر به ساکنان و گردشگران، اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی(wireless) در این مناطق نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: در این طرح که با تلاش و همت متخصصان مخابرات یزد راه اندازی گردید، با ارائه ی این سرویس تمامی مناطق این ییلاق ها پس از بررسی موقعیت مکانی تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.


زارع مزایای این سرویس را سرعت بالای ارسال تا 100 مگابیت، امکان ارائه خط تلفن ثابت اینترنت، مناسب برای نصب دوربین مدار بسته و نصب و را اندازی سریع آن بیان کرد.

افزایش ظرفیت شبکه دیتای دو روستای استان

وی همچنین از افزایش ظرفیت شبکه دیتای دو روستای استان خبر داد و گفت : به همت مدیریت شبکه دیتای مخابرات منطقه یزد و به منظور رفع نیازهای ارتباطی شهروندان،ظرفیت شبکه دیتای دو روستای استان افزایش یافت

 زارع تصریح کرد : بر همین اساس ساکنان روستاهای خورمیز شهرستان مهریز و مزرعه نو از توابع شهرستان اردکان،با انجام عملیات نصب تجهیزات DSLAM با ظرفیت 64 پورت در سیستم کافو نوری می توانند نسبت به در خواست اینترنت پرسرعت مخابرات اقدام نمایند.

وی خاطر نشان ساخت: شایان ذکر است با نصب این تجهیزات، ظرفیت پورت های روستای خورمیز به 704 پورت و روستای مزرعه نو به 256 پورت افزایش یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها