مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام خبر داد

دستگیری یک گروه شکارچی در مهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: این اداره کل و نیروهای مردمی با انجام اقداماتی اثرات خشکسالی را بر حیات وحش استان کاهش می دهند.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۶۸
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ غلامرضا ابدالی با اعلام این خبر افزود: به دنبال کاهش شدید نزولات جوی و به تبع آن خشکسالی، پایش مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت محیط زیست استان توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و شهرستان های تابعه بسیار بیشتر شده است.

وی افزود: این پایش ها جهت شناسایی احتمالی گونه‌های حیات وحش برای مقابله با مشکلات زیستی و تامین آب و علوفه صورت می گیرد.

ابدالی ادامه داد: تعمیر و سرویس چهار دستگاه تلمبه بادی در مناطق حفاظت شده کولگ و مانشت و قلارنگ، احداث آبشخور در مناطق حفاظت شده و آبرسانی با همکاری گروه های مردمی به زیستگاه هایی که منابع آبی آن دچار خشکیدگی گردیده و ساخت ۴مخزن آب ۲۴ و۱۲متری از جمله اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست جهت کاهش اثرات تنش آبی و خشکسالی بر حیات وحش است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: در این شرایط بحرانی کم آبی برای حفاظت از گونه های حیات وحش نیازمند همکاری همه آحاد مردم خصوصاً مردم ساکن در حاشیه مناطق و زیستگاه های استان هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها