مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن اعیاد قربان تا غدیر بسته‌های ترافیکی، ویژه مشتریان اینترنت پرسرعت ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۷۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه های کردستان اظهار داشت: کمپین ارائه بسته‌های ترافیکی ویژه مشتریان اینترنت پرسرعت از 30 تیرماه جاری تا هشتم مرداد امسال اجرا می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: مشتریان برای خرید بسته‌های کمپین عید تا عید می‌توانند از طریق تماس با شماره 2020 با تلفن ثابت، استفاده از کد دستوری #2020* با تلفن همراه و مراجعه به پنل کاربری مشتریان به نشانی ADSL.TCI.IR اقدام نمایند.

وی ضمن تشریح ویژگی و مزایای بسته‌های تعریف شده در این کمپین، خاطرنشان کرد: نرخ مصرف داخلی و بین‌المللی بسته‌های این طرح برای هر مشتری بر اساس نرخ مصرف سرویس اصلی محاسبه می‌شود.
حکمت همچنین یادآور شد: شرایط استفاده برای مشتریان (طلاب و دانشجو) که دارای بسته ترافیکی زمان‌دارِ فعال هستند، وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: مشترک پس از اتمام ترافیک و یا مهلت بسته می‌تواند در بازه برگزاری کمپین نسبت به خرید بسته ترافیکی دیگر اقدام نماید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه به منظور ارائه یکسان و بهره‌مندی مشتریان از این بسته‌ها برنامه‌ریزی‌های کارشناسی‌شده صورت گرفته است، گفت: در این راستا خرید بیش از یک بسته ترافیکی برای یک مشترک به صورت همزمان تعریف نشده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها