از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شرایط ثبت نام جاماندگان یارانه اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: از اسفندماه سال 99 تا تیرماه جاری، سود حاصل از صادرات سوخت مرزنشینان به حساب بیش از 30 هزار و 715 سرپرست خانوار واریز شده است.
کد خبر: ۱۳۲۷۲۰۱
واریزسود حاصل از صادرات سوخت به حساب بیش از 30 هزار خانوار کردستانیبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، محمدابراهیم زارعی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه سوخت مرزی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: از اسفندماه سال 99 تا تیرماه جاری، سود حاصل از صادرات سوخت مرزنشینان به حساب بیش از 30 هزار و 715 سرپرست خانوار واریز شده است. 

وی عنوان کرد: در اسفندماه سال99 مبلغ یک‌میلیون و 924 هزار تومان به حساب 26 هزار و292 سرپرست خانوار مرزنشینان ساکن در شعاع 20کیلومتر ساکن در شهرستان‌های بانه، سقز، مریوان و سروآباد واریز شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: در تیرماه جاری نیز همین مبلغ به حساب 4 هزار و 422 سرپرست خانوار جامانده از سال گذشته که تا تاریخ 20 خرداد سال‌جاری ثبت نام کرده بودند، واریز شد. 

زارعی اضافه کرد: سود حاصل از صادرات سوخت مرزنشینان، به صورت متمرکز از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها