رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد

کشف ۳ میلیارد تومانی لوازم یدکی قاچاق از یک خانه مسکونی

جانشین پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد

کشف لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران

جانشین پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۱۶۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ علی اصغر محمودیان، جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از کشف بیش از 114 هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، خبر داد.

سرهنگ محمودیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته برابر اطلاع از تخلیه مقدار زیادی لوازم آرایش و بهداشتی قاچاق در ملکی مسکونی در خیابان منوچهری، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام و پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده کردند که مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در محل موجود است و افراد زیادی که حامل لوازم آرایشی و بهداشتی بوده در محل رفت و آمد دارند.

وی تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد کالاها شامل مقادیری انبوهی لوازم آرایشی و دستگاه های کاشت ناخن و ... خارجی و فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی هستند.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها از بازار تهران خریداری و به محل منتقل شده از شناسایی مالک کالاها خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی مالک کالاها دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها