دبیر شورای هماهنگی ترافیک خراسان رضوی خبر داد:

افزایش ۶۳ درصدی تلفات تصادفات در استان طی 2ماه ابتدایی امسال

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: تعداد فوتی‌ های دو ماه ابتدایی سال ۹۹ در تصادفات درون ‌شهری، برون ‌شهری و روستایی استان ۹۷ نفر بوده که این آمار در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ با افزایش ۶۳ درصدی به ۱۵۸ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۳۲۴۳۶۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حسینی اظهار کرد:  خلیل‌آباد یکی از شهرستان ‌های با عملکرد خوب در خراسان رضوی در بحث شورای ترافیک است و در سال ۹۹ تعداد ۱۱ نشست اثربخش با هدف کاهش تلفات در شهرستان خلیل‌آباد برگزارشده است.

وی با اشاره به نقاط پر تصادف شهرستان های استان ، خاطرنشان کرد: همه ‌ساله با هماهنگی پلیس راهور استان در ابتدای سال وضعیت نقاط استعلام و برای فرمانداران ارسال می‌شود که باید در اولویت شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ‌ها قرار گیرد.

وی با بیان این که ۱۳۹ نقطه درون ‌شهری پر تصادف  استان توسط پلیس راهور شناسایی ‌شده که سه  نقطه مربوط به شهرستان خلیل‌آباد است، تصریح کرد: این نقاط باید در اولویت برنامه‌ ریزی قرار گیرد و برای رفع آن اقدام شود.

وی با تأکید بر این که ۴۶ نفر فوتی در دو ماه ابتدایی سال ۹۹ در تصادفات درون‌ شهری استان داشتیم که این آمار در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به ۵۰ نفر فوتی رسیده است، اذعان کرد: ۴۰ نفر فوتی در تصادفات برون‌ شهری در دو ماه ابتدایی سال ۹۹ داشتیم که این آمار در سال ۱۴۰۰ به ۹۰ نفر فوتی رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها