مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان خبر داد:

برخورد با تخلف فروشندگان میوه وتره بار در بازار قدمگاه کرمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: بررسی و بازرسی‌ها حاکی از آن است برخی از فروشندگان میوه و تره‌بار واقع در بازار قدمگاه کرمان، در قالب حراج در حق مردم اجحاف می‌کنند. 
کد خبر: ۱۳۲۳۳۸۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ارسلان میری،در جریان بازرسی از بازار قدمگاه کرمان گفت:پس از بازرسی و بازدید میدانی،پرونده متخلفان بازار قدمگاه کرمان برابر قانون و به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

وی افزود:وضعیت بازار کرمان بسیار نامطلوب گزارش می‌شود زیرا برخی فروشندگان میوه و تره بار بدون رعایت موارد بهداشتی و با تظاهر کالای خوب مرتکب تخلف شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان تصریح کرد:با همکاری سازمان صمت استان،اتاق اصناف کرمان، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت شهرستان وارد بازار شدیم و در این خصوص بیش از ۹۰ درصد مسایل مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تخلف این صنف‌ها واقعیت داشت.

وی بیان کرد: چینش فریب کارانه این واحدها به این صورت بود که میوه خوب خود را در معرض دید عموم و میوه‌های فاسد را در پشت سبد می‌گذاشتند که این اقدام تخلف است.

میری افزود: همچنین تعرض به معابر عمومی مشهود بود که با رایزنی و گفت و گو با شهردار کرمان مقرر شد که این صنف‌ها ساماندهی شوند،زیرا معبر عمومی برای گذر مردم با بساط‌ها مسدود شده و مسیر تردد بسیار کوچک است.

وی ادامه داد: تعدادی پرونده در بازار قدمگاه کرمان تشکیل شد و در این خصوص با همراهی رئیس شعبه ویژه تخلفات صنفی در محل به برخی جرایم رسیدگی کردیم و مابقی تخلفات زمان بیشتری برای رسیدگی نیاز دارد که با همکاری صمت استان و بهداشت بررسی می شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها