نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به جیب دلالان رفته است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه هیچ نظارتی بر تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ دولتی نشده و این پول به جای اینکه وارد سفره مردم شود به جیب دلالان رفته است.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی در ساختمان سیما افزود: باید اقدامات اساسی در حوزه نقدینگی و کنترل تورم و مدیریت آن و خلق نقدینگی و افزایش تولید در کالا‌های اساسی انجام شود.

وی همچنین گفت: وقتی کالا‌های اساسی و نهاده‌ های دامی به دلار باشند و ۷۰ درصد نیاز ما در کالا‌های اساسی از خارج از کشور تامین شود، هر روز شاهد تکانه‌های قیمت خواهیم بود.

حجت الاسلام  رئیسی ادامه داد: یکی از گام‌های مهم و سریع خودکفایی کالا‌های اساسی است و آنچه که در سفره مردم است باید در کشور تولید شود و این امر امکانپذیر است.

وی افزود: خاک ایرانی این استعداد را دارد که در آن تمام نهاده‌ های دامی و کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور در آن تولید شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیریت بر تامین و تولید کالا‌های اساسی ضروری است و این زنجیره از تولید تامین تا مصرف باید نظارت کامل شود تا سود آن به جیب دلالان نرود.

وی اضافه کرد: امروز شاهد آن هستیم که تولید کننده، توزیع کننده و در نهایت مصرف کننده همه ناراحت هستند، این زنجیره باید حتماً مورد رصد باشد و تغییرات در تصمیم گیری‌ها باید به همراه واقعیت‌ها و کاملا کارشناسی باشد و هر روز نمی‌شود تصمیماتی گرفت چرا که بازار نیاز به ثبات دارد.

حجت الاسلام رئیسی افزود: بعضی از آقایان می‌گویند این امکان وجود ندارد، اما ما می‌گوییم ممکن است از دست آقایان برنیاید، این مشکلات را به همراه خود بازاریان و تولید کنندگان می‌شود با نظارت و حل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها