رئیس هیات گلف قم با بیان اینکه توسعه زیرساخت های قم در رشته گلف در سال های اخیر با افزایش چشمگیری مواجه بوده است گفت: این استان با دارا بودن زمینه های متعدد مینی گلف، زیرساخت لازم برای توسعه این ورزش را دارد.
کد خبر: ۱۳۲۰۲۳۰

 به گزارش جام جم آنلاین، رضا دلاوری با اشاره به بهره برداری از ۹ زمین مینی گلف استاندارد در مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) استان در سال گذشته افزود: این رشته ورزشی به دلیل نداشتن هیچ‌گونه محدودیت سنی ازجمله بهترین رشته‌های ورزشی برای همگانی کردن ورزش است.

وی گفت: با توجه به اینکه ورزش مینی گلف هیچگونه محدودیت سنی ندارد، احداث زمین های مینی گلف در بوستان ها می تواند موجب همگانی کردن ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها شود.

رئیس هیات گلف قم با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های رشته گلف به خوبی به خانواده‌ها معرفی نشده است، ادامه داد: به منظور ترویج این رشته ورزشی،‌برگزاری ماهانه جشنواره های خانوادگی در گلف و رشته های تابعه آن در مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) استان برنامه ریزی شده است که بافروکش شدن کرونا، اولین همایش خانوادگی در خردادماه جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: معرفی رشته گلف می‌تواند نقش مهمی در جذب علاقه‌مندان به این رشته داشته باشد به همین دلیل برگزاری همایش های خانوادگی در استان با محوریت ورزش های زیرمجموعه این هیات از جمله مینی گلف در دستور کار قرار گرفته است.

دلاوری، استعدادیابی و افزایش ورزشکاران فعال در این رشته را از دیگر برنامه های این هیات عنوان کرد و گفت: به منظور انجام برنامه های مستمر استعدادیابی، تفاهم نامه ای میان این هیات و آموزش و پرورش استان به امضا رسیده است تا دانش آموزان مستعد در این رشته شناسایی و آموزش داده شوند.

رئیس هیات گلف قم گفت: هم اکنون در دو مجموعه جوادالائمه(ع) و شهید حیدریان قم زیرساخت های خوبی در زمینه رشته گلف به ویژه مینی گلف ایجاد شده است ضمن اینکه در تلاش هستیم تا با رایزنی با شهرداری، زمینه فعال سازی زمین های مینی گلف در بوستان های استان فراهم شود.

وی، یکی دیگر از اقدامات این هیات برای معرفی این رشته ورزشی را برگزاری جام رسانه در این استان اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقات ویژه اصحاب رسانه در رشته های ذیل این هیات در دستور کار است که امیدواریم نخستین دوره این مسابقات در سال جاری برگزار شود.

newsQrCode
برچسب ها: گلف قم قم ورزش گلف
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها