منصوری در ماه‌های اخیر کاملاً مشغول پروژه‌های تیونینگ جدید بوده است. پورتوفینو سومین فراری شخصی سازی شده این کمپانی در سال جاری بوده و قبلاً نیز مدل‌های F8 تریبوتو و ۸۱۲ GTS تیون شده منصوری خدمت شما عزیزان معرفی شده‌اند. این تیونر مشهور به‌طور ویژه به سقف سخت تاشدنی این خودرو که از کربن فورج کاری شده ساخته شده افتخار می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، قطعات زیادی در ساختار سبک‌ وزن پورتوفینو بکار رفته‌اند و شما می‌توانید این قطعات را از هر زاویه‌ای تشخیص دهید.

آپرون جلو و ورودی‌های هوای روی کاپوت از جنس کربن فورج کاری شده هستند و همین موضوع درباره رکاب‌های جانبی و پوشش آینه‌ها نیز صدق می‌کند حتی ستون‌ها و دستگیره درب‌ها نیز طرح مشابهی دارند. یک اسپویلر لبه‌ای ملایم و آپرون نیز از جنس فورج کاری شده در بخش عقب نصب شده‌اند.

تکمیل کننده تغییرات ظاهری این فراری رینگ‌های سفارشی با لبه‌های زرد رنگ هستند که هماهنگی خوبی با رنگ بدنه ایجاد نموده‌اند. این رینگ‌ها در جلو ابعاد ۲۱ اینچی و در عقب ابعاد ۲۲ اینچی دارند.

با ورود به داخل کابین شاهد استفاده زیاد از چرم مشکی و عناصر زرد رنگ هستیم. به جزو کنترل چراغ‌های مشکی و سه دکمه با رنگ پرچم ایتالیا، باقی دکمه‌ها رنگ زرد را به خود گرفته‌اند.

خبری از لوگوی اسب رقصان فراری روی فرمان نیست زیرا این لوگو جای خود را به نشان منصوری داده است.

این تیونر دستی هم بر سر و روی پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی پورتوفینو کشیده است. نیروگاه یاد شده در حالت استاندارد قدرت ۵۹۱ اسبی و گشتاور ۷۶۰ نیوتون متری تولید می‌کند اما با تغییرات اعمال شده خروجی ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۸۹۰ نیوتون متری دارد.

سیستم مدیریت پیشرانه اصلاح شده و سیستم اگزوز سفارشی باعث شده‌اند این قدرت بیشتر به دست آید. طبیعتاً قدرت بیشتر به معنی عملکرد بهتر خواهد بود و پورتوفینوی منصوری نیز شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۴ کیلومتر در ساعتی دارد.

فراری اخیراً از ۸۱۲ کامپتیزیونه و ۸۱۲ کامپتیزیونه آپرتا رونمایی کرده و احتمالاً منصوری در آینده نزدیک این خودروها را نیز ارتقا خواهد داد.

 

روی وحشی سکه فراری پورتوفینو با منصوری (+عکس و فیلم)

روی وحشی سکه فراری پورتوفینو با منصوری (+عکس و فیلم)

روی وحشی سکه فراری پورتوفینو با منصوری (+عکس و فیلم)

 

تعداد بازدید : 75

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها