نماینده مردم رامسر در مجلس تأکید کرد:

ضرورت ایجاد آزادراه در غرب مازندران

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با اشاره به گردشگری بودن شهرستان رامسر گفت: ایجاد آزادراه در غرب مازندران ضروری است.
کد خبر: ۱۳۰۸۹۲۴

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سید شمس الدین حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر که در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته به جهت فوتی‌های کرونایی سال سختی بود اظهار امیدواری کرد در سال ۱۴۰۰ محرومیت‌ها و محدودیت‌ها کنار برود.

 

وی تصریح کرد: کرونا سختی‌های اقتصادی و معیشتی را در پی داشت و اقتصاد گردشگری دچار آسیب جدی شد و در بودجه ۱۴۰۰ احکامی برای پشتیبانی از آسیب دیدگان کرونا اختصاص خواهیم داد.


وی افزود: با تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی و موانع زدایی باید تغییر جدی در قوه مجریه داشته باشیم و با انتخابات پیش روی دولت تغییر کرده و ارکان آن تغییر پیدا می‌کند که باید منجر به اعتلا شود.


این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حکمرانی باید محیط را برای کسب و کار آرامش و پیدایش اقتصادی فراهم کند افزود: تولید داخلی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اقتصاد مردم و معیشت به درآمد گره می‌خورد و تحقق تولید سلب خلق درآمد خواهد شد.



وی با تاکید بر تولید داخلی در سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی خاطر نشان کرد: ۱۰ سال تولید ملی رشد پیدا نکرد درحالی که جمعیت در حال افزایش بوده و سفره مردم تنگ‌تر و رفاه اجتماعی کاهش پیدا کرده است و اگر قرار است پشتیبانی از تولید صورت بگیرد باید موانع باید برداشته شود.

 

وی گفت: برای احداث مجتمع فرهنگی گردشگری، پرورش قارچ و… باید حمایت کنیم و مسائل حل شود تا سبب رشد تولید داخلی گردد.

 

حسینی تصریح کرد: در شهرستان رامسر اقتصاد، معیشت، کشاورزی و صنعت گردشگری به عنوان چهار مقوله مهم و اساسی است که باید به صورت تخصصی و هدفمند اجرایی شود.

 

آزادراه چالوس - رامسر ایجاد می‌شود

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه در غرب مازندران مشکل راه مواصلاتی داریم گفت: ردیف آزاد راه چالوس به رامسر در بودجه ۱۴۰۰ مصوب شد و ۷۵ کیلومتر آن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ را اخذ کرد.

 

وی با بیان اینکه شهر گردشگری رامسر با کیش تفاوت دارد و باید گردشگری اسلامی در آن شکوفا شود، گفت: رامسر شهر مؤمنین و مدافعان حرم و انقلاب اسلامی است که چهره فرهنگی این شهر نمی‌تواند مانند کیش باشد و باید گردشگری اسلامی در آن نهادینه شده و چهره شهر فرهنگی شود.



نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث ساختمان جدید دانشکده پرستاری فاطمه زهرا س رامسر ۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و باید به سرعت ساخته شود.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر بودجه عمرانی سه شهرستان جمع بندی شود مصوب آن ۵۰ میلیارد تومان نمی‌شود و تخصیص ۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای سه شهرستان ناچیز است.



وی افزود: شهرداری‌های سه شهرستان حوزه انتخابیه ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه دارند که اگر ۴۰ درصد صرف امور عمرانی شود ۱۲۰ میلیارد تومان می‌شود و مدیریت آن توسط شورا مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها