استاندار زنجان گفت: جمعیت هلال احمر جایگاه بسیار مهمی در استانها و حوادث مختلف دارد.
استاندار زنجان گفت: جمعیت هلال احمر جایگاه بسیار مهمی در استانها و حوادث مختلف دارد.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۷۲
به گزارش جام جم زنجان، فتح الله حقیقی  در چهارمین جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان زنجان افزود: عملکرد ستاد پیشگیری و مدیریت بحران رضایت بخش و مطلوب است که رتبه اول را در سطح کشور بدست آورد.

وی اظهارداشت: این مهم به واسطه حضور هماهنگ و هم افزایی مدیران استان زنجان در بحران های متفاوت است که این مهم جای خرسندی دارد که امید داریم این مسیر سال آینده با قدرت و قوت ادامه داشته باشد.
استاندار زنجان گفت: هر چند انتصاب مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاخیر انجام شد، اما یکی از فرزندان توانمند استان به این سمت انتخاب شد.

حقیقی تاکید کرد: از زمانی که در استان هستم در تلاش بوده ام فرزندان زنجان مدیریت را به دست بگیرند و در همه مسوولیت ها تعداد قابل توجهی از مدیران استان تغییر یافته و همه تلاشمان این بود که در صورت امکان اولویت با افراد بومی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل هلال احمر استان نیز از مدیران بومی زنجان هستند.

استاندار زنجان از خدمات و تلاش های هلال احمر استان زنجان در خصوص مبارزه و پیشگیری از کرونا قدردانی کرد و گفت: انتظار داریم در زمینه تلاش  جدی تر و توسط هلال احمر تقویت شود.

حقیقی با قدردانی از همه دستگاه های خدمات رسان در مدیریت وقوع کولاک شامگاه جمعه در اتوبان زنجان به قزوین گفت: مدیرعامل هلال احمر استان، مدیرکل بحران و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان در این مسیرهای ارتباطی حضور داشتند.

حقیقی ادامه داد: قرنطینه روستائیان مبتلا به کرونا در شهرستان ماهنشان انگیزه را بیشتر کرد تا امکاناتی را فراهم کنیم که اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بدون مشکل انجام شود.

وی تاکید کرد: تردد خودروهای گرفتار از جاده قدیم زنجان به قزوین با هدایت و مدیریت پلیس راه میسر شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها