در سال ۲۰۲۰ بود که سونی با معرفی یک خودروی مفهومی همه را سورپرایز کرد. این خودرو که ویژن S نام دارد یک سدان الکتریکی و خودران بوده و افراد زیادی امیدوار هستند که سونی این محصول را روانه خط تولید کند.
کد خبر: ۱۳۰۲۸۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، همین چند هفته پیش بود که سونی یک‌بار دیگر ویژن S را در معرض دید عموم قرار داد اما این بار شاهد تست جاده‌ای آن در اروپا بودیم که همین تصمیم باعث ایجاد امید در طرفداران برای تولید آن بود. سونی توسعه این کانسپت را ادامه داده اما گفته که حداقل با برند سونی آن را تولید نخواهد کرد.

این را سخنگوی سونی به «کار اند درایو» گفته و اظهار داشته که این کمپانی برنامه‌ای برای تولید انبوه یا فروش ویژن S ندارد.

خب با توجه به این موضوع باید گفت صرف‌نظر از طراحی زیبای این سدان الکتریکی، ویژن S تنها بستر آزمایشی برای تکنولوژی‌های آتی صنعت خودرو به ویژه از نظر ایمنی و قابلیت اطمینان ویژگی‌های خودران و همچنین بهبود کلی تجربه سواری خودرو بوده است.

این کانسپت در حال حاضر دارای تکنولوژی خودران سطح ۲ پلاس بوده و تنها به کروز کنترل تطبیقی، سیستم پارک خودکار و تعویض خودکار لاین حرکتی مجهز است. واضح است که سونی به این مرحله بسنده نکرده و به دنبال دست‌یابی به سطح ۴ از تکنولوژی خودران است.

از نظر تکنولوژی باید گفت ویژن S همچنین به سیستم صوتی واقعیت ۳۶۰ مجهز است که حوزه صدای خاصی را برای هر سرنشین ایجاد می‌کند. البته که این خودرو دارای تکنولوژی ارتباط ۵G بوده و می‌توان در اوقات فراغت با بازی‌های ویدئویی سرگرم شد.

سونی تکنولوژی‌هایی را معرفی کرده که می‌توانند در خودروها نیز بکار روند. اگر روزی یک خودروی الکتریکی خودران با قطعات ساخت سونی عرضه شود تعجب نخواهیم کرد.

سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد (+تصاویر)

سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد (+تصاویر)

سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد (+تصاویر)

سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد (+تصاویر)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها