رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس تا‌کنون یک هدف ثابت را در کنار مجموعه اهداف دیگر خود پیگیری می‌کند و آن حذف برخی افرادی است که ممکن است در دراز‌مدت برای اسرائیل به نحوی خطر‌آفرین باشند.
کد خبر: ۱۲۹۰۴۳۹

در 55 سال گذشته این رژیم بدون وقفه این موضوع را پیگیری کرده و هر ساله تعداد قابل ملاحظه‌ای از نیروها را در منطقه و حتی خارج از آن ترور می‌کند.

موساد به‌صراحت اعلام می‌کند که ترور برای پیشبرد اهدافشان است، آنها هیچ‌گاه در این زمینه مخفی‌کاری نیز نداشته و صدها نفر از ملیت‌های مختلف را ترور کرده‌اند.

حتی در مورد اقدامات تروریستی گروه فرقان شواهد و قرائن قطعی وجود دارد که اقدامات آنها با اشاره اسرائیل و فریب آمریکا صورت می‌گرفته است، این اقدامات سیاست ثابتی است که ادامه خواهد داشت.
به‌طور معمول هدف دوم آنها این است که می‌خواهند به نوعی اعلام کنند که ما با چنین قدرتی می‌توانیم متناسب با اهدافمان عمل کنیم.

در کنار چنین اهدافی از سوی بانیان ترور باید در نظر داشته باشیم که دستگاه‌های امنیتی ما نیز باید توجه و نظارت بیشتری به موضوع حفاظت از دانشمندان و شخصیت‌های تاثیرگذار کشورمان داشته باشند، چرا که در چند دهه گذشته نیز شاهد چنین ترورهایی علیه دانشمندان و شخصیت‌های تاثیرگذار در کشور بوده‌ایم.

در هر صورت باید تاکید کنیم که اسرائیل نمی‌تواند موجودیت خود را در درازمدت حفظ کند و نظامی فرسایشی است و از بین خواهد رفت.

جواد منصوری - کارشناس مسائل بین‌الملل / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها