یک راهکار قدیمی برای طولانی نگه داشتن قارچ

خشک‌ کردن و درست کردن پودر قارچ

ساندویچ ها را داخل ماهیتابه بگذارید و پس از اینکه یک طرف طلایی شد برگردانید تا ظرف دیگر نیز طلایی شود سپس همراه با سس گوجه فرنگی سرو کنید.
کد خبر: ۱۲۸۰۳۶۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک ،اسنک قارچ و پنیر یکی از محبوب‌ترین غذاهایی است که کودک و بزرگسال طعم آن را دوست دارند. 

طرز تهیه اسنک قارچ و پنیر

مواد لازم اسنک قارچ و پنیر

قارچ 12 عدد
نان تست  6 عدد 
کره 4 قاشق غذاخوری
سس مایونز  3 قاشق غذاخوری
پنیر موزارلای رنده شده 6 قاشق غذاخوری
پیاز 1 عدد
گشنیز خرد شده  1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل مقداری

طرز تهیه اسنک قارچ و پنیر

پیاز خرد شده و کمی روغن داخل ماهیتابه بریزید و روی حرارت قرار دهید. تفت دهید تا پیاز نرم شود. سپس قارچ های خرد شده ، نمک و فلفل را اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود.
سس مایونز و برگ گشنیز خرد شده را باهم مخلوط کنید و روی نان های تست بمالید. روی نصف نان ها مقداری پنیر بریزید سپس قارچ های تفت خورده را اضافه کنید. باقی مانده پنیر را روی قارچ ها بریزید و با نصف باقی مانده نان ها روی مواد را بپوشانید. سپس هر ساندویچ را از وسط به دو قسمت برش بزنید ( به صورت اریب برش بزنید تا ساندویچ مثلثی شود ، با نصف کردن هر ساندویچ 6 ساندویچ خواهید داشت ).
داخل ماهیتابه کره و کمی روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. ساندویچ ها را داخل ماهیتابه بگذارید و پس از اینکه یک طرف طلایی شد برگردانید تا ظرف دیگر نیز طلایی شود سپس همراه با سس گوجه فرنگی سرو کنید.
نکته ها : بهترین روش برای آماده سازی این اسنک ها استفاده از ساندویچ ساز است. میتوانید از مواد دیگری مانند کالباس خرد شده ، فلفل دلمه ای و در تهیه این اسنک استفاده کنید. به جای پنیر موزارلا از پنیر پیتزا هم میتوانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پیراشکی گوشت

برای مشاهده دستورالعمل غذای ساده و سریع کلیک کنید.

newsQrCode
برچسب ها: اسنک قارچ آشپزی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها