در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
️آگاه؛ مفید؛ فارابی؛ سه کارگزاری برتر بورس در شبکههای اجتماعی با رشد بورس و افزایش کاربران آن، نیاز به شناخت کارگزاریها برای انتخاب بهترین به وجود آمده است.
دیتاک، نظرات کاربران این کارگزاریها را با استفاده از هوش مصنوعی و بیگ دیتا تحلیل کرده است. سه کارگزاری برتر بورس از نظر میزان محتوا:
▫️کارگزاری آگاه ۵۵ ٪
▫️کارگزاری مفید ۳۶ ٪
▫️کارگزاری فارابی ۹ ٪
۴۰ ٪ کاربران کارگزاری آگاه نسبت به آن، اظهار نارضایتی کردند و بیشتر مشکلات سیستم را دلیل نارضایتی خود دانستند. ۵۵ ٪ از افرادی که در مورد کارگزاری مفید نظر دادهاند از خدمات آن رضایت نداشتند، مشکلات در تراکنشهای مالی بیشترین دلیل نارضایتی آنها بوده است.
۶۶ ٪ از کسانی که درباره فارابی اظهار نظر کردند از خدمات آن ناراضی بودند، مشکل در انجام خرید بیشترین دلیل نارضایتی بود.
بیشترین دلیل رضایت کاربران آموزش مناسب بوده است. کارگزاریها میتوانند با ارائه محتوای مفید آموزشی و اطلاعرسانی رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: