یکی از چالش های مهم کارآفرینان و صاحبان مشاغل مسائل حقوقی مربوط به کسب و کار می باشد. مسائلی از قبیل ثبت شرکت و ثبت برند نیازمند تجربه و تخصص می باشد. با ما باشید تا از جدیدترین دستاوردهای این حوزه با خبر شوید.
کد خبر: ۱۲۶۱۲۹۶

اولین سامانه آنلاین ثبت شرکت، برند و تغییرات شرکت

ثبت شرکت:

مفهوم شرکت سالهاست که به وجود آمده است و هنوز هم طرفداران زیادی دارد. شرکت در واقع از دو یا چند نفر که به اتفاق فعالیت های مشترکی را با هم در جهت سودآوری انجام می‌دهند، تشکیل می‌گردد.

ثبت شرکت در واقع قانون کردن امور شرکت و روابط بین شرکا می باشد که موجب می گردد شرکت از دید قانون به رسمیت شناخته شود همچنین موجب ایجاد تمایل بیشتری به همکاری می شود.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی چه خارجی و چه ایرانی می توانند ثبت شرکت کنند. ثبت شرکت همانند دیگر کارهای اداری دارای روند و مراحل خاصی بر اساس اصول و قواعد مختص به خود است. این روند با پیشرفت تکنولوژی تسریع پیدا کرده.

 

سامانه آنلاین ثبت شرکت و ثبت برند sabt724

 

انواع شرکت های تجاری عبارتند از:

شرکت سهامی عام

شرکت سهامی خاص

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت شرکت نسبی

شرکت تضامنی

شرکت های مختلط

شرکت های تعاونی

 

ثبت ۷۲۴ چیست؟

ثبت هر کدام از شرکت‌های نیازمند یک سری شرایط است. ثبت شرکت، یک پروسه طولانی و پر دردسر است که باید زمان زیادی را صرف کنید تا بتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید. حتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌های گزاف امور ثبتی خود را به شرکت های ثبتی بسپارید.

اما یک راه آسان و ارزان برای ثبت شرکت چه راهی است؟؟؟

همه افراد ذاتاً به دنبال یک راه آسان و ترجیحاً ارزان برای ثبت شرکت خود می گردند. کارشناسان صنوبر برای پاسخگویی به این نیاز، برای اولین بار در ایران سامانه ثبت شرکت و تغییرات به صورت آنلاین را طراحی و اجرا نموده اند. البته خبر خیلی بهتر اینکه سامانه نه تنها امور ثبت شرکت را برایتان انجام می دهد بلکه ثبت برند خود را نیز می توانید توسط این سامانه انجام دهید و خیلی حیرت انگیز تر اینکه صورتجلسه تغییرات شرکت تان را هم می توانید با سامانه ثبت ۷۲۴ تنظیم نمایید.

مگر از این بهتر هم وجود دارد؟؟؟

چند امکان فوق‌العاده در یک سامانه آن هم با ارزانترین قیمت؟؟؟

به طور کلی ثبت ۷۲۴ در کوتاهترین زمان ممکن عملیات ثبتی شما را انجام خواهد داد. به این صورت که شما وارد سامانه میشوید، به چند سوال ساده پاسخ می دهید، اطلاعات خود را وارد می نمایید سپس کمتر از یک روز از عملیات ثبتی شما انجام می گردد. در این حین اگر سوال یا مشکلی داشتید می توانید مستقیماً با کارشناسان سلاح بر تماس بگیرید و فوراً و بدون درنگ به پاسخ نیاز خود برسید.

برای ثبت شرکت و برند در سامانه ۷۲۴ فقط کافی است اطلاعات شرکت خود را در نرم افزار وارد نمایید و پس از برآورد هزینه توسط نرم افزار، آن را به صورت آنلاین پرداخت و درخواست شما ثبت می گردد.

متوجه شدیم که استفاده از ثبت ۷۲۴ اصلا نیازی به دردسرها و مراجعات پی‌درپی و اسناد و مدارک مختلف ندارد.

یکی دیگر از امکاناتی که با ثبت ۷۲۴ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تنظیم انواع صورتجلسات تغییرات شرکت است. این تغییرات از هر دسته ای باشد در ثبت ۷۲۴ با پاسخ به چند سوال ساده،صورتجلسه تغییرات شرکت آماده و قابل دانلود است. حتی می توانید اقدامات پس از آن را که ثبت صورتجلسه در سامانه اداره ثبت است را به ثبت ۷۲۴ بسپارید.

برای استفاده از این سامانه ثبت شرکت، برند و تغییرات می توانید به وب سایت sabt724.com مراجعه نمایید و اگر به دنبال نرم افزارهای کاربردی دیگری در زمینه امور تجاری و شرکتی هستید وب سایت به آدرس 3nobar.net مراجعه بفرمایید.

دیگر مزیت نرم افزار ثبت ۷۲۴ این است که هر روز هفته و ۲۴

ساعته می توانید به آن مراجعه و از امکانات آن بهره ببرید.

شاید در این مسیر با یک سری سوالات مواجه شوید که عمده ترین آنها این باشد " چرا گفته می‌شود ثبت ۷۲۴ قیمتش مناسب تر از اقدامات ثبتی از دیگر روش هاست؟؟؟"

دلیل این موضوع این است که هزینه ها توسط نرم افزار محاسبه می‌شود و نیروی انسانی در آن نقش کمی ایفا می کند. پس هزینه اضافه پرداخت نخواهید کرد.

سوال دیگه اینکه " اخطار های فنی اداره ثبت به علت مشکل در هر صورتجلسات را چه کنیم؟؟؟"

در ثبت ۷۲۴ به علت محاسبات دقیق نرم‌افزاری حتی در پیچیده ترین موارد، اشتباهی رخ نمی دهد و درخواستتان در اداره ثبت، با اخطار مواجه نخواهد شد.

 

 

سامانه آنلاین ثبت شرکت و ثبت برند sabt724

 

پیامدهای عدم ثبت شرکت:

اگر شرکت ثبت نگردد هرچند همه اقدامات آن در راستای قانون صورت بگیرد اما وجه قانونی نخواهد داشت به همین دلیل بسیاری شرکت‌ها علاقه‌ای به همکاری با شرکت مورد نظر نشان نمیدهند.

شرکت های ثبت شده امکان حضور در منابع رسمی و مشارکت در مزایده ها و مناقصه ها را نخواهند داشت. این مسئله از منافع مالی و اجتماعی شرکت می کاهد.

شرکت ثبت نشدن می‌تواند نمایندگی جذب نماید.

شرکت های ثبت شده از امتیازات و قانونی اشخاص حقوقی از قبیل وام های بانکی که برای این موارد در نظر گرفته می‌شود و یا معافیت های مالیاتی و…. محروم خواهند ماند.

 

مزایای ثبت شرکت:

با ثبت شرکت قرارداد ها اعتبار بیشتری خواهند داشت.

با ثبت شرکت امکان عقد قرارداد با شرکت‌های بزرگ و معتبر برایتان فراهم می‌شود.

با ثبت شرکت معاهدات منعقد شده میان شرکا کاملاً به رسمیت شناخته می‌شود.

با ثبت شرکت شخصیت های حقوقی از مزایای قانونی بهره مند می شوند.

با ثبت شرکت فعالیت ها در حمایت کامل از دولت به قانون خواهد بود.

با ثبت شرکت امکان ایجاد نمایندگی به وجود می‌آید.

 

مراحل ثبت شرکت از طریق اداره ثبت شرکت ها:

یکی از سوال های پرتکرار کسانی که در فکر ایجاد شرکت هستند این است که مراحل ثبت شرکت به چه شکل می باشد؟

در این مطلب به صورت گام به گام مراحل ایجاد و ثبت شرکت را به طور کامل بررسی می نماییم.

پیدا کردن شرکاء:

یکی از مهمترین ارکان یک شرکت، سهامداران و شرکا هستند. به عنوان اولین قدم باید بتوانید شریک یا شرکای خوب و قابل اعتماد برای خود بیابید زیرا قرار است از توان همه شرکا در ایجاد و ادامه حیات شرکت استفاده شود.

تعیین نوع، مدت و نام شرکت:

پس از انتخاب شورا باید تصمیم گرفته شود که موضوع و مدت فعالیت شرکت و همچنین نام شرکت چه باشد و این شرکت از چه نوعی از انواع شرکت ها قرار بگیرد. این موضوعات مواردی هستند که نیاز دارند همه شرکا به اتفاق نظر برسند تا در آینده مشکلی ایجاد نشود.

تعیین سرمایه شرکت:

زمانی که قصد ثبت شرکت را دارید باید تعیین نمایید که سرمایه نقدی و غیرنقدی شرکت چه مقدار است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت (البته بسته به نوع شرکت متفاوت است) یک میلیون ریال می باشد.

ثبت نام در سامانه ثبت شرکت:

برای این کار به سایت اداره کل ثبت شرکت مراجعه و فرم مربوطه را پر می نمایید.

تعیین سمت اعضای هیئت مدیره:

اعضای هیئت مدیره شامل مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، نائب رئیس هیئت مدیره و … میشود که سمت همگی آنها باید مقرر گردد.

وارد کردن سهام اشخاص:

در این مرحله میزان دقیق سهام شرکا کاملا مشخص و ثبت می گردد.

تهیه مدارک شرکت:

یک سری مدارک برای ثبت شرکت نیاز است که این مدارک باید به امضای شرکا و سهامداران برسد.

 

با استفاده از سامانه ثبت ۷۲۴ بسیاری از این مراحل خود به خود از بین می روند. اگر در زمینه ثبت شرکت و برند ابهامی دارید می توانید با مشاوران ثبت ۷۲۴ تماس حاصل کنید و از صفر تا صد ثبت آنلاین شرکت به خوبی متوجه شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها