رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری یکی از عاملان احتکار و توزیع کننده مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز در محله ناصر خسرو خبر داد .
کد خبر: ۱۲۶۰۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ رسول محبت گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از مالکان مغازه‌ای در محل ناصر خسرو مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده احتکار کرده است و همچنین مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی ظهر روز هشتم اسفند ماه برای دستگیری متهم و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند ضمن دستگیری متهم مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده احتکار شده و همچنین مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از مغازه موصوف ۷۷ بطری ۵۰۰ میلی لیتری و ۵۹ بطری یک لیتری محلول ضد عفونی کننده و ۲۹ گالن ۲۰ لیتری مواد شیمیایی و ۵۷ گالن ۲۰ لیتری اسانس تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در مجموع هزار و ۸۱۷ لیتر مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز و احتکار شده کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ محبت افزود: متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی به دادسرای جرایم پزشکی و دارویی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها