داماد میانسال زمانی که برای بازگرداندن همسرش مقابل خانه مادربزرگ او رفته بود در جریان دعوا با سه نفر از مردان فامیل به قتل رسید .
کد خبر: ۱۱۸۹۰۶۲


به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 40 دقیقه پانزدهم آذر امسال یکی از ماموران کلانتری بی‌سیم با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و خبر داد که مرد 44 ساله‌ای با ضربه‌های چاقو زخمی شده و در بیمارستان بهارلو فوت شده است. با دستور بازپرس جنایی تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این ماجرا آغاز شد. تحقیقات اولیه حاکی از این بود که مرد میانسال در جریان دعوای خیابانی در خیابان شوش زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است. ماموران با شناسایی هویت مقتول به تحقیق از خانواده‌اش پرداختند که معلوم شد او در محله دیگری زندگی می‌کند و یک ماه است همسرش قهر کرده و نزد خانواده‌اش رفته است. آن روز مرد میانسال برای بازگرداندن همسرش مقابل خانه مادربزرگ وی رفته و دیگر از او خبری نداشتند تا این که در تماس پلیس متوجه قتل او شده‌‌اند.
ماموران به محل جنایت رفتند و ابتدا به تحقیقات محلی پرداختند که مشخص شد، سه مرد را دیده‌اند که با مرد میانسال درگیری خیابانی داشته‌اند و وی را زخمی کرده و سراسیمه آنجا را ترک کرده‌‌اند، اما نمی‌دانستند کدامیک از این مردها به این جنایت دست زده ‌است.
با به دست آمدن این اطلاعات ماموران به تحقیق از خانواده همسر مقتول پرداختند که معلوم شد سه نفر از بستگان آنها با مقتول دعوا کرده و نمی‌دانند چطور داماد میانسال به قتل رسیده است.
ماموران با شناسایی هویت سه مرد که در قتل داماد میانسال نقش داشتند، برای دستگیری آنها به خانه‌هایشان در محله‌های تهران رفتند اما معلوم شد آنجا را ترک کرده و به مکان‌های نامعلومی رفته‌اند و خانواده‌هایشان نیز خبری از آنها نداشتند. ماموران دیروز به تحقیق از همسر مقتول پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: شوهرم پیش از این ازدواج کرده و جدا شده بود. یک سال پیش به خواستگاری‌ام آمد و با هم ازدواج کردیم. همسرم دست بزن داشت و مشروب می‌خورد. همین اخلاق و رفتارش باعث درگیری و اختلاف میان ما شده بود. چند بار در جریان اختلاف و درگیری با شوهرم قهر کرده و نزد مادربزرگ و خانواده‌ام رفتم.
وی افزود: درجریان آخرین دعوا با همسرم قهر کرده و یک ماه بود که در خانه مادربزرگم بودم. او چند بار به آنجا آمد و به زور خواست مرا به خانه بازگرداند که نرفتم. آن روز دوباره برای بازگرداندن من به مقابل خانه مادربزرگم آمد. چند نفر از اقوام آنجا بودند تا با او حرف بزنند و به این اختلاف‌‌ها پایان دهند اما نفهمیدم چطور شد میان آنها و شوهرم درگیری رخ داد و او با ضربه‌های چاقو زخمی شد و سرانجام در بیمارستان فوت کرد. با توجه به گفته‌های این زن، تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت و دو نفری که در این دعوای مرگبار نقش داشتند، ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها