معاون امور مجلس سپاه در گفتگو با جام جم آنلاین

روز قدس امسال جرقه ای برای آزاد سازی قدس شریف است

معاون امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:با توجه به خیزش مردم فلسطین و صف بندیها در جهان اسلام، مردم آزاده دنیا امروز دریافته اند چه کسانی حامی مردم فلسطین و چه کسانی درمقابل مردم مظلوم این کشور قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۲۳
روز قدس امسال جرقه ای برای آزاد سازی قدس شریف است

محمد صالح جوکار در گفتگو با جام جم آنلاین با تاکید بر اینکه امسال باید روز قدسی با شکوهتر از همیشه برگزار کنیم افزود:به لطف پروردگار شاهدیم که جبهه مقاومت با اراده محکم در سطح منطقه ،سوریه، عراق و لبنان درعرصه سیاسی به موفقیت هایی دست پیدا کرده که این پشتوانه محکمی برای مردم فلسطین است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت تنها نیرویی است که می تواند رژیم جعلی صهیونیستی را براندازد تاکید کرد:پیروزی های اخیر جبهه مقاومت پیامدهای مثبت و خوشحال کننده ای برای مردم فلسطین در پی دارد و شروع حرکت های میلیونی که تحت عنوان راهپیمایی مختلف از جمله روز قدس انجام می گیرد نوید بخش روشنی برای رسیدن به پیروزی های آینده است.

وی در خصوص اهمیت روز قدس امسال باتوجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: انتقال سفارت امریکا به شهر مقدس قدس حاصل پیوند عربی، عبری و غربی است که این اقدام اهانت مستقیم برای تحقیر مسلمانان و همچنین تحقیر همه کنوانسیون های بین المللی محسوب می شود فلذا روز قدس امسال می تواند جرقه ای برای شعله ور شدن قیام واقعی مردم فلسطین جهت آزاد سازی قدس شریف باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها