وزیر دفاع کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا علیه ایران گفت: ملت ایران تحقیر، توهین و تهدید را از هیچ قدرتی متحمل نخواهد شد و هرگاه آمریکا و همپیمانانش علیه ایران اقدام کردند آنان را پشیمان کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۶۴
پیشنهاد جالب وزیر دفاع ایران به وزیر دفاع آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس سردار حسین دهقان وزیر دفاع ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره سخنان وزیر دفاع آمریکا مبنی بر تغییر رژیم در ایران اظهارداشت: پیشنهاد می کنم وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند فکر کنم تب دار بوده و داشته هذیان می ‌گفته است.

وی تصریح‌ کرد: ملت ما ثابت کرده‌اند که آمریکایی‌ها هر موقع خواسته‌اند به هر کیفیتی علیه ما و چه کسانی که نیابتی از سوی آنها خواستند کاری کنند آنها را از کرده خود پشیمان کرده و نه تحقیر و نه توهین و نه تهدید را از هیچ قدرتی متحمل نخواهد شد.

وزیر دفاع کشورمان افزود: داعش یک ایدئولوژی شده که هیچ پشتوانه عقلی نداشته و جایی پذیرش نخواهد شد؛ آنها نقاط مرکزی را از دست داده‌اند و یقینا اگر اراده باشد که مقابله‌ای جدی با بقایای داعش باشد این کار صورت خواهد گرفت.

دهقان یادآور شد: همچنین تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع ساخته می‌شود و البته پشتوانه‌ای اگر نباشد هیچ کاری صورت نخواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها