استقلال و پرسپولیس در شرایطی متفاوت بازی قبل دربی خود را برگزار می‌کنند

اوسمار در آرامش، جواد در استرس

پرسپولیس 2 ماشین سازی صفر

پرسپولیس ؛ طعم قهرمانی بعد از 9 سال

شاگردان برانکو کار نیمه کاره فصل گذشته خود را با قهرمانی زودهنگام در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ شانزدهم تکمیل کرد و توانست عنوان قهرمانی را برای سومین بار در لیگ برتر و بعد از گذشت 9 سال از آن خود کند.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۲۴
پرسپولیس ؛ طعم قهرمانی بعد از 9 سال

به گزارش جام جم آنلاین،برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش که برای کسب عنوان قهرمانی راهی تبریز شدند تا برابر ماشین سازی که آخرین کورسوی امیدش برای قهرمانی را دنبال می‌کند قرا گیرندموفق شدند با نتیجه دو بر صفر با گلهای طارمی و علیپور به پیروزی برسند.

بازگشت مهدی طارمی به صدر جدول گلزنان، قهرمانی سرخپوشان در تبریز و سقوط ماشین سازی به لیگ دسته اول از اتفاقات ویژه‌ای بود که در پایان این 90 دقیقه رقم خورد.


مهدی طارمی که برای ثبت گل در این دیدار و بازگشت به صدر جدول بی تابی می کرد دو بار توپش را به تیرک دروازه زد و چندین توپ را هم نصیب توپ جمع کن و دروازه بان حریف با این حال چشم پوشی او از دستور برانکو باعث شد تا به صدر جدول باز گردد.
پرسپولیس با آماری فوق العاده توانست در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قهرمانی در لیگ شانزدهم را جشن بگیرد و البته ماشین به عنوان تیم باسابقه فوتبال ایران با این شکست به دسته پایین تر سقوط کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲
محمد رضا علمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
مباركه مباركه ماشاالللههههههههههه
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
بله بعد 9 سال واقعا كه

نیازمندی ها