رئیس رسانه ملی تأکید کرد:

رسانه نیازمند برنامه تحولی است

رئیس رسانه ملی در آئین بهره برداری و رونمایی از 114 طرح رسانه ای در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت توجه و تمرکز بیشتر بر تحقیق و پژوهش در تولید برنامه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۵۳۹۰
بیش از صد طرح رسانه‌ای رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، دکتر علی عسکری گفت: شبکه های استانی در تقویت فرهنگ بومی نقش تاثیر گذاری دارند.
رئیس سازمان صدا و سیما افزود: برنامه سازان باید با مشارکت و تعامل با مسئولان دستگاه های اجرایی برای رشد و توسعه استان اهتمام ورزند.
وی گفت: به خاطر اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران که بر پایه رشادت ها و توانمندی های ملت ایران محقق شده است، امروز در صلح مسلح به سرمی بریم و دشمن درصدد ضربه زدن از طریق جنگ نابرابر رسانه ای است که نمونه ی آن هم فعالیت شبکه های فارسی زبان برای تخریب فرهنگ ایران اسلامی است.
دکتر علی عسکری همچنین به استفاده دولت آمریکا از فضای مجازی برای تخریب فرهنگ و انحراف نسل جوان، دانش آموز و دانشگاهی کشور اشاره کرد و افزود: نخستین هدف دشمن از کار انداختن سامانه فرهنگی کشور، یعنی رسانه ملی است که اگر تلاش مجاهدانه همکاران مان در رسانه ملی نبود امروز چیزی از رسانه ملی باقی نمی ماند.
وی گفت: امروز رسانه ملی در شبکه های استانی و بین المللی اثرگذاری فوق العاده خود را دارد و البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است.
علی عسکری با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: باوجود همه ظلم های استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران اسلامی همچنان رو به پیشرفت است و تحت زعامت مقام معظم رهبری در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها