سرلشکر رضایی در یادداشتی خطاب به عادل الجبیر، وزیرخارجه عربستان سعودی ضمن بر شمردن ناکامی‌های اخیر آل سعود در منطقه، از او خواست بجای تهدید ایران زبان در کام بکشد.
کد خبر: ۹۹۴۴۲۳
چگونه ایران را مهار می کنید در حالیکه در یمن درمانده شده اید؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سرلشکر محسن رضایی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن بر شمردن ناکامی های اخیر آل سعود در منطقه، از او خواست بجای تهدید ایران زبان در کام بکشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این یادداشت نوشت مدتی ساکت بود. شکست در یمن، سوریه و عراق و بن‌بست در بحرین کمترین اعتباری برای آل سعود باقی نگذاشته و سکوت جبیر، سرشار از ناگفته‌های شرم و ندامت به نظر می‌آمد.

او اکنون هم باید پاسخ کودک کشی‌های کشورش در یمن و هم جواب شکست یاران تکفیری‌اش در عراق و سوریه را می‌داد و یا از شرمندگی زبان در کام می‌کشید، اما ظاهراً به‌جای آن از لزوم مهار ایران سخن گفته است. یکی نیست به این جوان بگوید یمن مظلوم و دست‌خالی را نتوانستید مهار کنید با چه ابزاری می‌خواهید ایران را مهار کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
۰
۰
درود به شرفت ای پاسدارای فرزندایران بزرگ
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
۰
۰
سعودیها نكبت ترین و كثیف ترین زاییده بشر هستند و معلوم نیست مردم اصیل عربستان چجوری این اوباش وهابی رو تحمل میكنند
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
مردم اصیل عربستان رو خوب اومدی !!!
نیكورزمنده بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
سعودیها باید خوابش را ببینندوبس وگرنه مهار كردن ایران وایرانی ارزویی است كه ال سعود یا بهتر بگویم ال سقوط باخود به گور میبرند. سعودیها كثیف ترین وپست ترین در جهانند. سعودی هرگزخود را با ایرانی درنیانداز كه عاقبتش دفنتان است.
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
داش محسن این بابا یه شكری خورد شما اعصاب مبارك را خورد نكنید تاریخ انقضای این اراذل و اوباش نزدیك است

نیازمندی ها