این شهدای بزرگوار از طریق آزمایش DNA، مدارک شناسایی و پلاک هویت، شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۸
پیکر ۲۱شهید دفاع مقدس از۱۰ استان شناسایی شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر طیبه و نورانی ۲۱شهید دوران دفاع مقدس شناسایی گردید.

این شهدای گرانقدر متعلق به استان های خوزستان، خراسان رضوی، همدان ،فارس، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان،گلستان، مازندران و استان تهران می باشد که از طریق آزمایش DNA، مدارک شناسایی و پلاک هویت شناسایی گردیدند.

اسامی و مشخصات این شهدا به شرح ذیل می باشد:

استان کرمانشاه

شهید مسعود سلیمی، فرزند شریف، متولد ۴۳ ، اعزامی از استان کرمانشاه که در تک دشمن۶۷ و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیدند.

استان فارس

شهید اسماعیل دست بسته، فرزند حسین، متولد ۴۸ ، اعزامی از استان فارس که در عملیات کربلای ۴ و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیدند.

شهید محمد رشیدی، فرزند اسماعیل، متولد ۴۳ ، اعزامی از استان فارس که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیدند.

استان اردبیل

شهید ستار احمدی، فرزند احمد، متولد ۴۶ ، اعزامی از استان اردبیل که در درگیری و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیدند.

استان اصفهان

شهید عبداله قانع زاده، فرزند علی اکبر، متولد ۴۶ ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات والفجر۱ و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.

شهید احمدرضا شریفیان، فرزند حسنعلی، متولد ۴۷، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات والفجر۱ و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.

شهیدغلامعلی رضایی کوجانی، فرزند حاج بابا، متولد ۳۰ ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم (منطقه عین خوش)و در قبرستان الرمادی به شهادت رسیدند.

شهید علی ذراتی، فرزند رضا، متولد ۴۰ ، اعزامی از استان اصفهان( کاشان) که در عملیات والفجر ۱ و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.

استان گلستان

شهید محمود شهرکی، فرزند احمد، متولد ۴۹ ، اعزامی از استان گلستان(مینودشت) که در تک دشمن۶۷ و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.

استان خوزستان

شهید عبدالغفور کاظمی بره بیچاست، فرزند ملکی، متولد ۳۳ ، اعزامی از استان خوزستان که در درگیری (محور شوش دزفول) در قبرستان الکرخ به شهادت رسیدند.

استان همدان

شهید جمشید طهماسبی، فرزند ملک میرزا، متولد ۴۲ ، اعزامی از استان همدان که در عملیات عاشورا میمک در شیار نی خزر به شهادت رسیدند.

شهیدقوام کیانی، فرزند مراد، متولد ۴۲، اعزامی از استان همدان که در عملیات رمضان(شلمچه) و در قبرستان الکرخ به شهادت رسیدند.

شهید احمد روستائی، فرزند کاظم، متولد ۴۲ ، اعزامی از استان همدان که در عملیات مطلع فجر(گیلانغرب) و در قبرستان الکرخ به شهادت رسیدند.

استان خراسان رضوی

شهید علی اکبر کرمانی، فرزند حسین، متولد ۴۶، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات والفجر۸(فاو) و در قبرستان الکرخ به شهادت رسیدند.

شهید سید مرتضی طباطبایی، فرزند سید احمد، متولد ۴۸، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

شهید حسن آزادی، فرزند محمدابراهیم، متولد ۳۴، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

شهید ابوالفضل روشنک، فرزند محمدرضا، متولد ۴۲، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

شهید نجیب الله معصومی، فرزند گل محمد، متولد ۱۸ ، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

استان مازندران

شهید رمضان موسی نژاد گل چالی، فرزند سید جلیل، متولد ۳۹ ، اعزامی از استان مازندران که در درگیری خرمال در قبرستان الرمادی به شهادت رسیدند.

شهید محمد تقی رسولیان شیادهی، فرزند رمضانعلی، متولد ۴۵ ، اعزامی از استان مازندران که در عملیات والفجر۶(چیلات دهلران) و در قبرستان الکرخ به شهادت رسیدند.

استان تهران

شهید قربان ناظری، فرزند سید فتحعلی، متولد ۴۶ ، اعزامی از استان تهران که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها