«جام‌جم» از کمبود بلیت قطار در روزهای پایانی سال گزارش می‌دهد

مسافران در ایستگاه سرگردانی

مسافران پرواز 7080 کیش ایر، به مقصد تهران بعد از 6 ساعت معطلی در فرودگاه و علیرغم قول مساعد نماینده کشیک کیش ایر نتوانستند خسارت تأخیر در پرواز دریافت کنند.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۲
سرگردانی 6 ساعته مسافران در فرودگاه کیش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تعدادی از مسافران قبل از حضور در فرودگاه از طریق آژانس‌های خرید بلیت از تأخیر در پرواز مطلع شده بودند، اما تعداد زیاد دیگری از مسافران هیچ‌گونه اطلاعی از این موضوع نداشتند و حداقل یک ساعت قبل از زمان اعلام شده برای پرواز در فرودگاه حاضر شده بودند.

در حالی که که 120 مسافر پرواز شماره 7080 در انتظار بلند شدن هواپیما از فرودگاه کیش در ساعت 23:45 شنبه 13 شهریور به مقصد تهران بودند که مسئولان فرودگاه به آنها اطلاع دادند، پرواز به ساعت 2:30 صبح یک شنبه 14 شهریور منتقل شده است.

مسئولان کیش ایر دلیل تأخیر مجدد در این پرواز را این گونه توضیح دادند که هواپیمای جایگزین باید مسافران خود را به دوبی برساند و سپس برای حمل مسافر به کیش بازگردد و این رفت و برگشت قطعا تا ساعت 4 صبح به طول خواهد انجامید.

البته این موضوع به اینجا خاتمه نیافت و مسافران سرگردان بالاخره با گذشت بیش از 6 ساعت انتظار در ساعت 4 صبح روز 14 شهریور موفق به سوار شدن به هواپیما شدند و هواپیما در ساعت 4:20 صبح از فرودگاه کیش به مقصد تهران به پرواز درآمد.

براساس این گزارش بعد از فرود هواپیما در ساعت 5:50 صبح در فرودگاه مهرآباد، مسافران برای اخذ پاسخ از مسئولان کیش ایر بابت تأخیر 6 ساعته از پیاده شدن از هواپیما خودداری کردند.

بالاخره پس از نیم ساعت اصرار مسافران نسبت به ملاقات با یکی از مسئولان شرکت کیش ایر، نماینده کشیک ایرلاین در هواپیما حاضر شد و صبحت‌های مسافران را در مورد مطالباتشان شنید.

این گزارش می‌افزاید: مسافران بابت تأخیر در پرواز ادعای خسارت کردند و خواهان رسیدگی مسئولان کیش ایر نسبت به مشکل پیش آمده شدند.

نماینده کشیک کیش ایر بعد از تماس با مسئولان مربوطه در جمع 120 نفر مسافر و خدمه پرواز قرار گرفت و اعلام کرد که مسئولان کیش ایر برای جبران خسارت به هر نفر مسافر مبلغ 90 هزار تومان از وجه خرید بلیت را بر ‌می‌گردانند.

وی اعلام کرد: مسافران برای دریافت غرامت از ایرلاین باید به آژانس‌های خرید بلیت مراجعه کنند.

اگرچه مسافران از این موضوع به هیچ عنوان راضی نشدند و خواستار عذرخواهی و پرداخت غرامت بیشتری بابت چندین ساعت معطلی شدند، اما به علت خستگی مفرط بالاخره در ساعت 7 صبح هواپیما را ترک کردند.

براساس این گزارش: براساس قولی که نماینده کشیک ایر‌لاین برای دریافت خسارت از آژانس‌های فروش بلیت به مسافران داده بود، تعدادی از مسافران امروز با مراجعه به آژانس‌ها خرید بلیت متوجه شدند که این آژانس‌ها از موضوع مذکور کاملا بی‌اطلاعند و پرداخت هیچ‌گونه خسارتی را به مسافران نمی‌پذیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها