تیلر در بابل مینی‌بوس را واژگون کرد

تیلر کشاورزی به رانندگی پیرمرد 71 ساله پس از سرشاخ شدن با مینی‌بوس مسافربری حامل 18 مسافر، همگی آنها را در کانال کنار جاده واژگون کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۱۵
تیلر در بابل مینی‌بوس را واژگون کرد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 بابل با اعلام خبر تصادف یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری و تیلر کشاورزی گفت: این سانحه ظهر امروز در جاده قدیم بابل به آمل و در حوالی زندان «متی کلا» رخ داد.
احمد محمدپور افزود : پس از دریافت گزارش مردمی بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل ، پایگاه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان را به محل حادثه اعزام کرد.

متاسفانه در این تصادف 3 سرنشین مینی بوس که یک زن 44 ساله و دو مرد 11 و 14 ساله بودند و نیز راننده تیلر که یک مرد 71 ساله بود ، دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و صورت ، کتف و پا شدند که تکنیسین های اورژانس 115 بابل بعد از اقدامات پزشکی از قبیل سرم تراپی و اکسیژن تراپی و آتل بندی، مصدومان حادثه را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

محمدپور از همه رانندگان خواست با توجه به آغاز برداشت برنج و واقع شدن بسیاری از شالیزارهای شهرستان در حاشیه جاده اصلی و فرعی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و مراقب کشاورزان و ماشین های کشاورزی در حال تردد در جاده ها باشند.

گفتنی است؛ برداشت برنج در مازندران امسال دو هفته زودتر از سال های پیش آغاز شد و همزمان کشت دوم برنج نیز به صورت جدی و در سطحی گسترده تر از سال های پیش در دستور کار کشاورزان قرار گرفت .

کاشت و برداشت برنج در شالیزارهای مازندران که بیشتر در حاشیه جاده اصلی استان واقع است ، تردد ماشین های کشاورزی را در این مسیر افزایش می دهد که علاوه بر تصادف های ناگوار ، ایجاد ترافیک هم از دیگر پیامدهای آن است.

همزمانی فصل برداشت برنج با حضور میلیونی مسافران تابستانی نیز بر ضرورت توجه جدی رانندگان عبوری به ماشین های کشاورزی و کشاورزان در حال تردد در داخل و حاشیه جاده ها با این ماشین ها و یا موتورسیکلت و دوچرخه بیشتر می کند.

شهرستان 520 هزار نفری بابل که دارای 6 بخش و 7 شهر است ، حدود یک چهارم شالیزارهای مازندران را در اختیار دارد.

برنج مهم ترین محصول کشاورزی این شهرستان و برنج مازندران را هم در اقصی نقاط کشور با نام شهرهای بابل یا فریدونکنار می شناسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها