رئیس جمهور گفت:‌ مسلما پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور در روز جهانی قدس این است که ملت فلسطین تنها نیستند، مردم ما در کنار مظلومان عالم از جمله مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعا به پیروزی دست خواهیم یافت.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۴
مردم فلسطین تنها نیستند/ راهی جز مبارزه با گروه های تکفیری نداریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور که در میدان فردوسی به جمع پرشور راهپیمایان روز جهانی قدس پیوسته بود، از حضور شکوهمند مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و افزود: ‌یکی از آرمان های مردم مسلمان منطقه، امنیت منطقه است و یکی از راه های تامین امنیت منطقه هم این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند.

رئیس جمهور گفت: ملت مسلمان فلسطین 70 سال است که از وطن اصلی خود دور مانده است اشغالگرانی ‌آنجا را اشغال کرده اند که متاسفانه به هیچ یک از قوانین بین المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان پایگاهی برای استکبار و آمریکا در منطقه است تصریح کرد: امروز هر کشوری با این پایگاه مبارزه کند و بخواهد که ملت مسلمان منطقه دارای ثبات و امنیت باشد، این امر خوشایند استکبار جهانی نیست.

رئیس جمهور گفت:‌ امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام ،حضور گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش ما از مسیر آ‌رمان آزادی فلسطین فاصله گرفته ایم.

روحانی اضافه کرد: برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه های ترویستی و تکفیری نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها