تیم ملی فوتبال ایتالیا با پیروزی دشوار مقابل سوئد صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای یورو ۲۰۱۶ قطعی کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۶۳
ایتالیا 1 سوئد صفر/ پیروزی لحظه آخر آتزوری ها + عکس

به گزارش جام جم آنلاین،تیم های ملی فوتبال ایتالیا و سوئد از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه به وقت تهران در گروه E رقابتهای یورو ۲۰۱۶ برابر هم به میدان رفتند که این بازی با پیروزی دیرهنگام تیم ایتالیا همراه شد.

ایتالیا که بازی اول خود در تورنمنت را از بلژیک برده بود، می دانست که با کسب یک پیروزی دیگر، صعودش به یک هشتم نهایی یورو حتمی می شد و با انگیزه کسب سه امتیاز برابر سوئدی قرار گرفت که در بازی اول خود برابر ایرلند به تساوی رضایت داده بود. تعریف و تمجید ها از ایتالیا پس از کسب پیروزی در بازی اول چنان زیاد بود که انتظارات را از این تیم در بازی دوم بالاتر برده بود اما دو تیم در نیمه اول، نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشتند.

سوئد بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 2 روی حرکت زلاتان موقعیتی تقریبا جدی خلق کرد اما کیه لینی با پوشش خوب خود مانع از به گل رسیدن سوئد شد. ایتالیا چند بار روی سانترهای کاندروا و فلورنزی از راست و چپ خطرساز شد اما این موقعیت ها آنقدر جدی نبودند که باعث به گل رسیدن ایتالیا شوند. سوئد هم در دقایق پایانی می توانست روی شوت گوئیدتی به گل برسد اما ضربه او به قدری بد بود که با فاصله زیاد به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

روند بازی در نیمه دوم نیز تغییر زیادی نکرد و بازی بیشتر در میانه های زمین در جریان بود. هر دو تیم سعی داشتند با نفوذ از کناره ها و سانتر از جناحین به گل برسند. سوئدی ها دقیقه 75 یک بار تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند اما زلاتان سانتر تند و تیز از جناح چپ را به آسمان کوبید هرچند که آفساید او نیز اعلام شد.

بهترین بخت ایتالیا هم دقیقه 82 از دست رفت. جاکرینی با دیدی عالی، سانتر دقیقی برای پارولو ارسال کرد اما ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به تیر افقی دروازه راهی اوت شد تا آه از نهاد هواداران ایتالیا بلند شود.

بازی در حال اتمام بود که ایتالیا به گل دست یافت. دقیقه 88، کیه لینی با پرتاب بلند اوت، توپ را به زازا رساند و او هم ادر را راهی دروازه کرد. پیشروی خوب ادر و فریب مدافعان سوئد، با ضربه ای کات دار و دقیق از سوی وی همراه شد تا سرانجام آتزوری ها به گل برسند.

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
۰
۰
افرین

نیازمندی ها