لاریجانی گفت: مسائل اقتصادی و برنامه ششم توسعه در زمینه های صنعت، ‌تولید، کشاورزی، وضعیت اقتصادی،‌ وضعیت سلامت و مسائل دیپلماتیک مخصوصاً موضوع هسته ای در اولویت کاری بررسی نمایندگان در مجلس دهم است.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۹
نخستین نطق لاریجانی به عنوان رئیس مجلس دهم

به گزراش جام جم آنلاین، علی لاریجانی در پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 11 خرداد) مجلس شورای اسلامی با تشکر از نمایندگان گفت‌: از اینکه انتخابات هیأت رئیسه با سرعت و هماهنگی بیشتری برگزار شد تا بتوانیم به موضوعات اصلی کشور بپردازیم تشکر می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری انتخابات هیأت رئیسه باعث شد با همگرایی و وفاق و دوستی بیشتری شرایط برای اینکه مجلسی آرام و کارآمد داشته باشیم فراهم شد تا نمایندگان بتوانند مسائل کشور را که با اهمیت ترین آن مسائل اقتصادی است را با دقت پیگیری کنند.

لاریجانی افزود: در هیأت رئیسه موقت این موضوع بحث شد که در هفته آینده مجلس 3 جلسه علنی برگزار کند و به موضوع بررسی برنامه ششم در دستور کار نمایندگان قرار بگیرد.

وی ادامه داد:‌چند رکن برنامه ششم توسعه در زمینه های صنعت،‌تولید، کشاورزی، وضعیت اقتصادی،‌ وضعیت سلامت و مسائل دیپلماتیک مخصوصاً موضوع هسته ای و همچنین بحث های آسیب های اجتماعی مورد بررسی با دقت نمایندگان قرار گیرد و همچنین در این رابطه شرایط موجود و چالش های دستگاه ها مورد بحث قرار خواهد گرفت تا وارد مبحث اصلی برنامه ششم توسعه بشویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: جلسه بعدی مجلس یکشنبه 16 خرداد ماه برگزار خواهد شد و در پایان از حسن ظن شما به هیأت رئیسه تشکر می کنم.

منبع: خانه ملت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها