لاریجانی در مجلس هشتم 232 رای کسب کرده بود که تا آن مقطع بالاترین آرای داده شده به روسای مجالس نه گانه متعلق به خودش بود اما امروز وی با کسب 237 رای از سوی منتخبان ملت در واقع رکورد بالاترین میزان رای خودش را نیز شکست.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۳
بالاترین میزان رای متعلق به کدام رییس مجلس است؟/ لاریجانی رکورد خود را شکست

به گزارش جام جم آنلاین، امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی با کسب 237 رای برای سومین بار به ریاست مجلس رسید و حضورش را پس از مجالس هشتم و نهم در این دوره از مجلس نیز تثبیت کرد.

لاریجانی در مجلس هشتم 232 رای کسب کرده بود که تا آن مقطع بالاترین آرای داده شده به روسای مجالس نه گانه متعلق به خودش بود اما امروز علی لاریجانی با کسب 237 رای از سوی منتخبان ملت در واقع رکورد بالاترین میزان رای خودش را نیز شکست.

میزان آرای تعلق گرفته به روسای مجالس نه گانه به این ترتیب است: در مجلس اول اکبر هاشمی رفسنجانی 146 رای،مجلس دوم: اکبر هاشمی رفسنجانی 181،مجلس سوم:هاشمی رفسنجانی187،مجلس چهارم: علی اکبر ناطق نوری 191،مجلس پنجم: علی اکبر ناطق نوری 146،مجلس ششم: مهدی کروبی 193 ،مجلس هفتم: غلامعلی حداد عادل 226،مجلس هشتم: علی لاریجانی 232،مجلس نهم: علی لاریجانی 177 و مجلس دهم: علی لاریجانی 237

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها