سرلشکر صفوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن استان همدان:

اعزام نیروی آل‌سعود به سوریه مانور تبلیغاتی است

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه ملت‌های محور مقاومت یعنی سوریه، لبنان، عراق، یمن به سمت غلبه و پیروزی بر دشمنان در حال حرکت هستند، گفت: اینکه گفته شده رژیم آل‌سعود می‌خواهد به سوریه لشکر اعزام کند، یک مانور تبلیغاتی احمقانه است، اگر آن‌ها می‌توانستند در یمن وارد می‌شدند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۸
اعزام نیروی آل‌سعود به سوریه مانور تبلیغاتی است

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن استان همدان ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم همدان، با بیان اینکه حضور در جمع مردم مومن و خداجوی همدان در یوم الله 22 بهمن برای اینجانب توفیقی الهی است، اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم سراسر کشور در نقاط مختلف در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، وفاداری، هوشیاری آنان و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: تفکر و روح انقلاب اسلامی و افکار امام راحل و مقام معظم رهبری و استقامت ملت ایران در 37 سال گذشته توانسته به‌عنوان یک پیام امیدبخش و الهام‌دهنده از جغرافیای ایران خارج شده و تغییر و تحولات مبانی قدرت و سیاست و فرهنگ را تحت‌الشعاع خود قرار دهد و مکتب مقاومت اسلامی را در منطقه شکل دهد.

سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه‌اندازی جنگ‌های منطقه‌ای و نیابتی توسط قدرت‌های فرامنطقه‌ای، اظهار داشت: در پنجاه سال گذشته آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای وابسته به آمریکا همانند رژیم آل‌سعود و ترکیه با اعزام ده‌ها هزار تروریست تکفیری جنگ نیابتی را راه‌اندازی کرده‌اند تا رژیم صهیونیستی آسوده خاطر در امنیت به‌سر ببرد تا زیرساخت کشورهای اسلامی را نابود سازند و تبدیل به کشورهای سوخته و عقب افتاده شوند، اما به شما نوید پیروزی می‌دهیم که ملت‌های محور مقاومت یعنی سوریه، لبنان، عراق، یمن به سمت غلبه و پیروزی بر دشمنان در حال حرکت هستند و به فضل الهی ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و عربی در حال شکست است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ائتلاف ایران، روسیه، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان در حال پیروزی است و آمریکایی‌ها بدانند این قدرت انقلاب اسلامی است که تعیین‌کننده سرنوشت منطقه به‌نفع مقاومت اسلامی منطقه است و به فضل الهی ایران قدرتمند‌ترین کشور منطق غرب اسیا شده است.

سرلشکر صفوی با بیان انکه برخی سئوال می‌کنند که چرا ایران باید به عراق و سوریه کمک کند، گفت: اگر برای نابودی تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه کمک نکنیم آن‌ها در مرزهای شرقی و غربی ما حضور پیدا خواهند کرد و عقلانیت سیاسی و نظامی آن است که امنیت خودمان را در آن سوی مرز‌ها تامین کنیم و به دفاع خودمان در مقابل تهدید رژیم صهیونیستی عمق ببخشیم.

وی افزود: هم‌اکنون جبهه عراق و سوریه و لبنان عمق دفاع استراتژیک ایران هستند و راهبرد سیاسی نظامی ائتلاف ایران، روسیه، عراق و حزب‌الله لبنان در مقابل جنگ نیابتی در حال پیروزی است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش به بیان تهدید‌ها و آسیب‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: دشمنان بزرگ انقلاب اسلامی هم‌اکنون توطئه جدیدی را ساماندهی کرده‌اند که مقام معظم رهبری در سخنرانی 25 شهریور امسال آن را مطرح و تبیین کردند.

وی افزود: وقتی دستگاه‌های سیاسی و مدیریتی یک کشور تحت تاثیر دشمنان مستکبر قرار گرفت، آن‌وقت همه تصمیم‌گیری‌ها در این کشور طبق خواست و میل و اراده مستکبرین انجام خواهد شد؛ دشمنان به‌دنبال خسته‌کردن و نا‌امیدکردن نیروهای انقلابی و ارزشی هستند و القاء آن که اگر می‌خواهیم وضعیت سیاسی و اقتصادی کشورمان خوب شود، باید تسلیم اهداف آن‌ها شویم و اقتصاد سرمایه‌داری را بپذیریم، هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها