اپلیکیشن جدیدی برای کاربران آیفون ۶ عرضه شده که به آنها اجازه می دهد وزن اجسام یا خوراکی های کوچک را اندازه بگیرد.
کد خبر: ۸۴۹۸۸۴
اپلیکیشن جدیدی برای وزن خوراکی‌ها

کمپانی های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت فون هایی پیش می روند که تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند. اما از سوی دیگر، نرم افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه های بیشتری را به خود جلب کنند.

محصولات اخیر کمپانی اپل با بهره مندی از فناوری جدیدی با نام ۳D touch screen یا تاچ سه بعدی عرضه شده اند. این فناوری به کاربران محصولات اپل اجازه می دهد تا با وارد کردن فشار به قسمت های مختلف صفحه نمایش بتوانند از عملکردهای متفاوتی برخوردار شوند. اما کاربران با استفاده از Force Touch display می توانند به وزن اجسام یا خوراکی های کوچک بپردازند.

این اپلیکیشن Plum-O-meter نام داشته و به کاربران آیفون ۶ اجازه می دهد تا با استفاده از فناوری تاچ سه بعدی دستگاه خود بتوانند وزنی از اجسام کوچک را در اختیار داشته باشند. اما باید این نکته را نیز یادآور شد که عملکرد این اپلیکیشن با وزنه های دقیق قابل مقایسه نبوده و نمی تواند جایگزینی برای وزن صحیح و دقیق اجسام باشد. کاربران با قرار دادن اجسام کوچک روی صفحه نمایش این اسمارت فون می توانند از وزن تقریبی آن اطلاع پیدا کنند.

کاربران پس از نصب این اپلیکیشن می توانند وزنه ای سیار را با خود به همراه داشته باشند. این برنامه نمایش وزن نسبی اجسام با استفاده از فناوری Force Touch را فراهم می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها